وقف صد جلد کتاب پر شمارگان ” خاک های نرم کوشک”

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

یکی از واقفان خیر اندیش صد جلد کتاب خاک های نرم کوشک را در مشهد که iبه چاپ ۱۷۵ رسیده است وقف مطالعه عموم مردم کرد.

به گزارش تفسیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سازمان اوقاف و امور خیریه، واقف خیر اندیش علی محمد ترکابید ختی صد جلد کتاب ” خاک های نرم کوشک” را وقف عموم مردم کرد و گفت: انجام عمل وقف نیاز iبه مال فراوان ندارد و اگر برای وقف فرهنگ سازی شود همه می توانند واقف باشند و یک حسنه ماندگار برای خود ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: انجام وقف با این که از لحاظ ارزش ریالی کم است می تواند iبه ترویج فرهنگ وقف کمک شایانی کند.

این واقف عنوان کرد: وقف هایی که سرمایه کمی نیاز دارند می تواند iبه صورت مشارکتی انجام شود تا وقف های بزرگی را در برگیرند.

این واقف تصریح کرد: معرفی فرهنگ ناب اسلامی برای نوجوانان و جوانان، مبارزه با اندیشه های انحرافی غرب معرفی الگوی عفاف و زن مسلمان iبه زنان جامعه اسلامی و کمک iبه تولید ملی از نیت های وقف می تواند باشد.

وی در خصوص این که چرا کتاب ” خاک های نرم کوشک” را جهت وقف انتخاب کرده است گفت: طیف وسیعی از نسل جوان و نوجوانن با فرهنگ دفاع مقدس آشنایی کمی دارند و در این کتاب حماسه های دینی و اعتقادی iبه خوبی قابل لمس است و جوانان می توانند با مطالعه حتی بخشی از این کتاب با این موضوعات آشنایی پیدا کنند.

گفتنی است، کتاب” خاک های نرم کوشک” تالیف سعید عاکف تاکنون بیش از ۱۷۴ بار و حدود ۵۵۴ هزار نسخه از آن iبه چاپ رسیده است و شامل خاطرات کوتاهی درباره سیره شهید گرانقدر عبدالحسین بروسنی است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.