ولایتی در همایش بیداری اسلامی در لاهور: بیداری با هدف بازگشت به ارزش​های والای اسلامی امروز در جهان خریدار دارد

۱۲ام بهمن ،

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین المللی در همایش بیداری اسلامی در لاهور افزود: محوریت اجتماع امروز یاد بود مرحوم علامه ˈقاضی حسین احمدˈ رهبر سابق حزب جماعت اسلامی و یکی از پرچمداران بیداری اسلامی و وحدت بین المذاهب می باشد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: ما امیدواریم این حرکت بیداری اسلامی که هم اکنون در جهان شکل گرفته , هر روز بیش از پیش گسترش یابد , بیداری با هدف بازگشت به ارزش های والای اسلامی امروز در جهان خریدار دارد و غفلت از ارزش های والای اسلامی سبب دوری از اسلام می گردد. همه مسلمانان هم ارزش های لیبرالیسم و کمونیسم را به نوعی در کشورهای خود تجربه کرده ایم ,احزاب کوچک و بزرگی در کشورهای اسلامی تشکیل شده که اهداف آنها در حقیقت ترویج مکاتب غیر انسانی بود.

ولایتی تصریح کرد: در تمام جهان اسلامی بزرگانی ظهور کردند و پرچم بیداری اسلامی را در جهان گسترده اند و امروز تنها قطبی که در مقابل استعمارگران ایستادگی می کند , قطب اسلامی است. نقش حضرت امام خمینی (قدس سره) را که سرآمد داعیه داران اسلام , ارزش ها و تحولات اسلامی است ،هیچ فردی نمی تواند در جهان نادیده بگیرد.

ولایتی در دومین روز سفر خود به پاکستان در لاهور عصر امروز با مقامات دولتی ایالت پنجاب و اعضای ارشد گروههای سیاسی و مذهبی این ایالت از جمله اعضای ارشد جزب جماعت اسلامی پاکستان دیدار و گفت وگو کرد. مشاور عالی مقام معظم رهبری روز قبل در اسلام آباد با آصف علی زرداری رییس جمهوری , سید نیر حسین بخاری رییس مجلس سنا , نمایندگان مجالس ملی و ایالتی و سناتورهای ارشد پاکستانی دیدار و گفت وگو کرد و در شیافت شام رحمان ملک وزیر کشور پاکستان شرکت نمود.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.