ونگر:‌ آرسنال قصد خرید نانی را ندارد

۱۰م دیماه ،

 گفته می شود نانی بازیکن منچستر یونایتد قرار است با قراردادی به ارزش بیست میلیون یورو در ماه ژانویه به توپچی های لندن بپیوندد اما آرسن ونگر می گوید حتی مذاکراتی هم در این باره صورت نگرفته است. ونگر خاطرنشان کرد قصد ندارد در فصل زمستان هیچیک از بازیکنان منچستر یونایتد را بخرد. بدین ترتیب آمدن نانی به ورزشگاه امارات منتفی شد.

ونگر در پاسخ به خبرنگاران دربارهٔ پیوستن نانی به آرسنال گفت:« نانی؟ نه. ما خرید هیچ یک از بازیکنان منچستر یونایتد را مد نظر نداریم زیرا این بازیکنان با تیمشان قرارداد دارند و من فکر نمی کنم آنها طی فصل بخواهند بازیکنی را بفروشند . آنها به پول احتیاج ندارند.»

سر الکس فرگوسن نیز شایعات دربارهٔ فروش نانی را رد کرد و گفت خواهان ماندن نانی در اولدترافورد است. او گفت:« از قرارداد او یک سال و نیم باقی است. ما به نانی نیاز داریم. او چیزی متفاوت از بازیکنان دیگر دارد. او استعداد خارق العاده ای است.»

فرگوسن گفت: « متأسفانه او در حال حاضر مصدوم است. ما او را برای تعطیلات به دبی فرستادیم تا به بهبود او کمک کرده باشیم.»

سرمربی شیاطین سرخ افزود:« زمان زیادی به آمادگی کامل او باقی نمانده است، اما فکر نمی کنم تا اواسط ژانویه بتوانیم او را برای بازی در ترکیب داشته باشیم. او در اینجا آینده دارد. برای همین به او اجازه نمی دهم اولدترافورد را ترک کند. »

به گزارش خبرگزاری شین هوا از لندن، نانی از زمان پیوستن به منچستریونایتد در سال دو هزار و هفت تاکنون، دویست و پنج بار از ابتدای بازی برای منچستر یونایتد به میدان رفته است و سی و هشت گل برای این تیم به ثمر رسانده است. نانی از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد پیوست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.