ویسی پس از استعفا: شرم‌آور است، تسلیمم!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

 عبدالله ویسی پس از شکست پرگل تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری این بازی حاضر شد و ابتدا با بیان اینکه با نتیجه‌ای که امشب تیمش کسب نموده است، کاری جز تسلیم شدن و خداحافظی نمودن ندارد، اظهار نمود: ما در طول ۴ هفته ۲۰ گل خوردیم که در دنیا بی‌نظیر است. این واقعا شرم‌آور است. ضمن اینکه تماشاگران امشب بازی خوب و جوانمردانه‌ای دیدند اما فاصله ما و پرسپولیس ۶ گل نبود. تیم ما فوتبال خوبی بازی نمود. من از مدیرعامل و مجموعه باشگاه که پشت من بودند، معذرت‌خواهی می‌کنم و استعفای خودم را اعلام می‌کنم و امیدوارم هر کسی iبه جای من iبه پیکان می‌آید موفق باشد.

وی ادامه داد: خدا امشب iبه ژوزه کمک نمود و شاید امشب او بود که باید ایران را ترک می‌کرد. اما خدا کار نمود که من جوان از تیم بروم و او که یک پیرمرد مظلوم است در ایران بماند و کارش را iبه نحو احسن انجام دهد. من دیگر iبه تیم برنمی‌گردم مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. تفکر من چیز دیگری بود و شاید مربی دیگری که iبه جای من می‌آید بتواند کارش را محکم‌تر و قوی ‌تر انجام دهد. اگر بازی را کارشناسانه نگاه کنید می‌بینید که ما خوب بازی نمودیم اما هر توپی که iبه یک سوم دفاعی ما می‌رسید گل می‌شد. آدم باید آنقدر شرافت داشته باشد که ایرادش را بپذیرد. امشب ایراد از من بود که نتوانستم ساختار دفاعی تیمم را درست بچینم و اکنون هم چیزی نمی‌توانم بگویم جز اینکه تسلیمم!

وی در ادامه و در پاسخ iبه این سوال که آیا نمی‌شود ساختار دفاعی پیکان با اضافه شدن چند بازیکن باتجربه در نیم‌فصل تقویت شود؟ گفت: ممکن است یک مربی چنین تفکری داشته باشد و مربی جایگزین من می‌تواند هر کسی را که خواست iبه تیم اضافه کند. تفکر من این بود که با یک مشت جوان جویای نام در تیم موفق باشم ولی این اتفاق نیفتاده است. اهل کلک و دروغ هم نیستم و استعفایم را اعلام می‌کنم. باز هم می‌گویم که iبه پیکان بازنمی‌گردم مگر اینکه اتفاق غیر منتظره‌ای رخ دهد که نمی‌دانم چیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.