ویرون خودرو رسمی‌پلیس دبی شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

پرشین خودرو: بعد از تجهیز ناوگان پلیس دبی به خودروهایی همچون لامبورگینی اونتادور،آستون مارتین One-77 و مرسدس بنز G63 AMG حالا این نیروی ثروتمند و البته نمایشی بازهم خود را در صدر اخبار قرار داده است.

به گزارش ممتازنیوز، پلیس دبی بوگاتی ویرون سریع ترین خودرو در جهان را نیز به ناوگان خود اضافه  کرده است تا دیگر کسی در این شهر، فکر سر به سر گذاشتن با پلیس را حتی لحظه ای به مخیله خود راه ندهد. در حقیقت این خودرو که دارای رنگ آمیزی سبز وسفید به همراه چراغ‌های هشدار بر روی سقف خود است بوگاتی ویرون استاندار است که در زیر هود خود دارای یک موتور توربوشارژ چهارگانه ۸٫۰ لیتری ۱۶ سیلندر است که بدین ترتیب دارای قدرت پیشرانه ۱۰۰۱ اسب بخاری و ۹۲۲ پوند بر فوت نیروی گشتاور است.

dubai-police-mercedes

به هر حال این خودرو یک میلیون دلاری یکی از گران ترین خودروهای ناوگان پلیس در جهان در کنار خودرو آستون مارتین One-77 است که قیمتی بالای یک میلیون دلار داشته و در خدمت پلیس دبی است.

به گزارش خودروسازی، در حال حاضر پارکینگ پلیس دبی بسیار گران قیمت بوده و یک ناوگان نیز باید نگهبان این پارکینگ باشند که در آن خودروهایی همچون فراری ۴۵۸ ایتالیا،مک لارن MP4-12C در کنار بوگاتی ویرون قرار خواهند گرفت که روزبه روزبر این گنجینه افزوده شده و شاید به زودی شاهد مجموعه خودروهای Koenigsegg را نیز در این پارکینگ رویایی ببینیم.

dubai-police-Aston

به نظر می‌رسد دیگرخلافکاران دبی برای اینکه سریعتر از بوگاتی ویرون برانند احتیاج به جت فایتر و یا سفینه فضایی خواهند داشت و البته شاید افتخار کنند که تنها بوگاتی ویرون توانسته است انها را از حرکت بازدارد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.