ویژه جشنواره ۳۵ راهنمای سالم ماندن در کاخ جشنواره


راهنمای سالم ماندن در کاخ جشنواره

۱. در روز دوم از سی‌وپنجمین #جشنواره فیلم #فجر در برج میلاد، شاهد صحنه‌های عجیبی از شور و هم‌دلی و دورهمی بودیم که همگی دور همین #این می‌گذشت؛ برای عده‌ای #این اصلا صادر نشده است و آقای ن زنگ می‌زند که بدون #این بیایند داخل؛ یکی #این خودش را به دوست‌جونی‌اش می‌دهد که برود فیلم ببیند؛ عده‌ای به‌ لطف سایت ترکیده جشنواره یک #این دارند که عکس یکی دیگر روی ‌آن چاپ شده است؛ مجموعا #این دارد به قدرتی عجیب در جشنواره تبدیل می‌شود که مسئولان بهتر است مراقبت کنند #اینهر کسی فقط دست خودش و به اسم خودش استعمال شود. در واقع #این آن‌قدر مهم است که خودت می‌فهمی برای ماندن در جشنواره باید بینداز‌ی‌ش به گردن‌ت تا همه ببینند.
.
۲. در کاخ جشنواره واقع در برج میلاد، وضعیت تغذیه سینما نسبت به سال گذشته تفاوت‌های مهمی دارد؛ شما قبلا می‌رفتی صف غذای موردنظر را انتخاب می‌کردی و با انواع ترفندها خودت را به غذای انتخابی می‌رساندی؛ امسال اما یک نوع غذا در یک بسته‌بندی می‌دهند که شما خودت بروی رد کارت؛ پارسال شما یک مراسم فرش قرمز برای هنرمندان عزیز می‌دیدی که انواع مدل‌های لباس و مراودات داشت… امسال اما هنرمندان عزیز را از یک تونل متشکل از جوانان یونیفورم‌پوش عبور می‌دهند تا کسی به‌شان نزدیک نشود؛ آدم از #این شبیه مهمان‌دارها یک احترام مشکوکی می‌بیند که نگران می‌شود نکند خطری در راه است. خلاصه، امسال فرش قرمز، صف غذا، شوی لباس نداریم؛ مدیریت جشنواره همه راه‌های انحراف از مسیر را با قاطعیت بسته است شکرخدا.
.
۳. غرفه‌های استقرار رسانه‌های مختلف در طبقات هم‌کف و زیرین تنوع عجیبی دارد؛ غرفه‌های رادیو و تلویزیون و برخی نشریات عملا تمرین اردوگاه کار اجباری‌ست؛ در سوی دیگر سالن، یک سایت نمایش ویدیو، تزیینات و ترفندهای عجیبی در غرفه‌اش دارد که آدم احساس می‌کند حتما باید برود تست بازیگری بدهد؛ گفته شده برخی از رسانه‌ها هم به‌دلیل کمبود جا، سالن‌های سینمایی کوچک را برای همین تست‌های بازیگری در اختیار گرفته‌اند که به من و شما مربوط نیست.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.