یاوری:باید با اختلاف راه‌آهن را می‌بردیم

۱۳م آذر ،

محمود یاوری پس از شکست یک بر صفر فجر سپاسی برابر راه آهن عنوان کرد: قانون فوتبال این است که کسی که بازی را تمام کند برنده میدان می‌شود، ما خوب آغاز کردیم اما در ادامه نتوانستیم به بازی خود ادامه دهیم، تعارف هم نداریم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: بازیکنان ما ۷۰ درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند و میدان دار بازی بودیم اما چه فایده‌ای دارد موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم به گل دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی با اشاره به بازیکنان جوان خود تصریح کرد: همان‌طور که بازیکنان جوان دوندگی زیادی دارند، اما ضربه کم تجربگی خود را نیز می‌خورند. موقعیت‌های زیادی داشتند که نتوانستند استفاده کنند. مثل جبهه جنگ است اگر نتوانی بزنی می‌خوری. در جنگ وسایل فلزی وجود دارد و اینجا وسایل چرمی. اما در هر صورت جنگ است.

یاوری خاطرنشان کرد: به راه آهن تبریک می‌گویم و این پیروزی در تاریخ نیز ثبت می‌شود. فوتبال بار دیگر روی نامردی و نامرادی‌اش را نشان داد. مقصر آن هم بازیکنان می باشند که توپ‌ها را به گل تبدیل نکردند.

وی دربارهٔ تاثیر دو بازیکن جدا شده خود رضا حقیقی و رضایی تاکید کرد: ما ۸ هفته حقیقی را در اختیار نداشتیم بدون او بازی‌‌ها را بردیم امروز اگر از یک بازیکن راضی باشم آن هم هادی ایمانی است که خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان جوانی هم داریم و کم تجربه می باشند. حضور دو بازیکن ما اپیدمی نشده بود که بخواهیم حالا در مورد آنها صحبت کنیم.

وی یادآور شد: تغییراتی در تیم خواهیم داشت و حرکات جدید تمرینی را دنبال خواهیم کرد. مطمئن باشید در نیم فصل دوم روند رو به رشد فنی تیم ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پاسخ به اینکه در ابتدای فصل تیمش بهتر نتیجه می‌گرفت گفت: به هر حال تیم‌های دیگر هم بهتر کار می‌کنند درست است ما از شرایطی متضرر شدیم چند هفته است حسینی را نداریم. جدای از آن دو بازیکنی که از ما جدا شدند، وحید شیخ‌ویسی را نیز نداریم. خزایی هم رباطش پاره شده البته من دربارهٔ نقطه ضعف صحبت نمی‌کنم و به قبل کاری ندارم آمده‌ایم فوتبال بازی کنیم.

یاوری افزود: در این دیدار هم می‌خواستیم فوتبال بازی کنیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. به نتیجه تساوی هم راضی نبودم. بلکه اگر بازیکنان توپ‌ها را به گل تبدیل می‌کردند با اختلاف می‌توانستیم به برتری دست یابیم. اما آنچه مهم است هیچ گاه برای بازنده دست نمی‌زنند.

وی در مورد داوری تصریح کرد: داوری صالحی بد نبود البته بعد از آن مانور علی‌ آقا کمی تاثیر گذاشت اما سرنوشت ساز نبود. ما نباید مشکلات را بر گردن کسی بیندازیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.