یاوری:در ۹سال اخیربهترازقلعه‌نویی نداشتیم

محمود یاوری در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در خصوص بازگشتش به تهران گفت: البته ما زیاد هم از تهران دور نیستیم، چون عمده فعالیت ما در تهران بوده است.

به گزارش فارس،وی در خصوص تیم خود گفت: هرچقدر که بازیکنان زحمت بکشند و آینده‌نگر باشند بهتر است. بازی هفته گذشته نمونه‌ای از زحمات سه ماه پیش ما بوده که قبل از همه تیم‌ها کارمان را شروع کردیم. به بازیکنانم بعد از بازی با داماش گفتم که کاری خارج از وظیفه و شخصیتتان انجام ندادید و کاری کنید که این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد تا رسانه‌ها و مردم کار شما را تأیید کنند.

وی تأکید کرد‌: می‌دانم که بازی سختی در پیش داریم بخصوص که استقلال کادر فنی بسیار قوی دارد که با اکثر آنها سابقه معرفت و دوستی دارم. معتقدم در ۹ سال اخیر بهتر از امیر قلعه‌نویی نداشته‌ایم چون او هم روابط اجتماعی را می‌داند و هم فوتبال را بلد است. ما هم تنها نیستیم و تیم جمع‌وجوری داریم که مدیرعامل ما مدام در حال تأمین اعتبار است و فکر می‌کنم یکی از تیم‌هایی باشیم که به تعهدامان عمل کردیم.

یاوری در خصوص محروم و مصدومان تیمش گفت: بازیکنان من اصولاً طوری فوتبال بازی می‌کنند و انرژی می‌گذارند که کمتر دست به خطا می‌زنند و فکر می‌کنم حدود ۴بازی است که اخطار نگرفته‌ایم. حتی مصدوم هم نداریم. اما کلاً از کلمه محروم خوشم نمی‌آید و سه‌اخطاره برای بازی فردا نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً تخصص شما بردن استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است که وی گفت: ما در شیراز هم استقلال را بردیم اما صحبت شما کلیشه‌ای نیست و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. فقط باید فردا طوری بازی کنیم که نشان بدهیم برد قبلی ما روی شرایط غیر فوتبالی نبوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به سابقه برق شیراز در لیگ برتر نگران نیم‌فصل دوم نیستید، گفت: اگر خیلی‌ها نگرانی داشته باشند حق دارند. تفاوت استرس و اضظراب این است که اضطراب خوب است اما استرس اصلاً خوب نیست. البته سوءتفاهم نشود من با برق شیراز وعده کرده بودم که تا رتبه‌های هفتم تا دوازدهم را بدست بیاورم اما چون ششم شدیم مدیران آن زمان من را جریمه کرده بودند.

یاوری در پایان در خصوص اینکه آیا برای تماشای بازی‌های تیم ملی نوجوانان به ورزشگاه می‌رود یا خیر گفت: در حال حاضر تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید خوب کار کرده‌اند و تیم ملی جوانان ما شرایط خوبی دارد. دیدگاه من قبلاً این بود که سرمربی تیم جوانان آبدیده‌تر باید باشد که حالا حرف قبل من معنی ندارد و علی دوستی استاد و کارکشته است. زحمات او در تیم‌های تهرانی بسیار ارزشمند است و شنبه قطعاً به ورزشگاه می‌روم تا از روی سکوها به تشویق تیم‌های ملی نوجوانان بپردازم چون آنها آینده فوتبال ما محسوب می‌شوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.