«یک دو سه … پنج» ساخته سینمایی«محمد معیری»زیر تیغ نقد

۱۴اردیبهشت،

در دویست و هشتاد و هشتمیننشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «یک دو سه … پنج»ساخته«محمد معیری»یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی«یک دو سه … پنج» داستان ۳ نفر از نگهبانان طالبان است که سعی دارند ۵ اسیر محکوم به اعدام را از جایی به جای دیگر منتقل کنند تا توسط دو عضو طالبان برای ایجاد رعب و وحشت در شهر دیگری اعدام شوند که در حین این انتقال یکی از اسرا موفق به فرار می‌شود و …
محمد معیری تاکنون فیلم‌های کوتاه و مستندی چون«غرض نقشی»، «گل»، «دونده»، «دریا» و «زمستان اتمی» ساخته است و «یک، دو، سه… پنج» اولین فیلم بلند سینمایی وی محسوب می شود.
همایون ارشادی، عبدالولی تلاش، فرهاد خردمند، آناهیتا افشار، شفق چوپان، حسن نوری، ایرج صادقی‌طاری‌، فرهاد اخلاقی‌، علی باقری و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران این فیلم می باشند و این نشست اولین نمایش فیلم سینمایی «یک دو سه … پنج» پس از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر است.
نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور محمد معیری(کارگردان)،همایون ارشادی و آناهیتا افشار(بازیگران) کورش جاهد (کارشناس سینمایی) و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت حضور درنشست‌باشگاه فیلم تهران می توانند ¬به فرهنگسرای ارسبارانواقعدر خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.