یک گوشی تلفن همراه جایزه بگیرید

به بهانه آغاز اجرای ” به دهکده جهانی خوش اومدی پینوکیو”؛

نمایش “به دهکده جهانی خوش اومدی پینوکیو” از ۱۸ تیر در راستای اهداف نمایشنامه هر هفته به یک تماشاگر گوشی تلفن همراه جایزه می‌دهد.

مسعود موسوی،مدرس دانشگاه و کارگردان تئاتر که نمایش “به دهکده جهانی خوش اومدی پینوکیو” را از یکشنبه ۱۸ تیر در سالن قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌برد،در این خصوص به خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:‌ما از امروز پنج‌شنبه ۱۵ تیر،سالن  قشقایی را تحویل می‌گیریم و مراحل آخر بستن دکور و نور را انجام خواهیم داد.
وی افزود:این نمایش نسبت به اجرایی که در جشنواره داشت،تغییرات بسیار کرده، بخش‌هایی از متن جابه جا شده و یک صحنه از آن حذف شده است.
موسوی تصریح کرد:در طراحی صحنه تغییرات عمده‌ای داشتیم و بیشترین فشار بر روی طراحی نور است.
وی بیان کرد:به علت تنوع صحنه‌ها و اینکه ما ۱۸ صحنه را در نمایش داریم به نوعی نور جایگزین دکور شده است،‌این مسئله بر مولفه‌هایی چون گریم و لباس هم تاثیر می‌گذارد.
این کارگردان بیان داشت:طی نشستی که با نویسنده این اثر “داریوش رعیت” داشتیم که پس از آن در بخشهایی تجدید نظر شد.
وی گفت:متاسفانه هم اکنون شرایط بسیار بدی برای اجراها حاکم است.در حال حاضر در گرم‌ترین فصل سال قرار داریم و تعطیلی دانشگاه‌ها و همچنین شرایط خاص ماه مبارک رمضان را هم پیش رو داریم.
وی اظهار داشت:ما برای این اجرا هر هفته یک تماشاگر را انتخاب می‌کنیم و یک گوشی تلفن همراه جایزه می‌دهیم،این جایزه به طور صددرصد در راستای اهداف نمایشنامه تقدیم می‌شود.
موسوی اشاره کرد:برای برخی از تماشاگران خاص نیز تخفیفی قائل می‌شویم که شرایط آن مشخص می‌شود.
موسوی خاطرنشان کرد:نمایش “مافقط ۵ دقیقه وقت داشتیم” نوشته “برتولت برشت” که در جشنواره تئاتر دانشگاهی دانشگاه هنر و معمای و در بخش مدرسان اجرا شد،طبق ملاقاتی که با مدیر عامل خانه هنرمندان داشتیم قرار شد در ۶ ماه دوم سال با نگاهی دانشجویی و تجربی،در تالار انتظامی اجرا شود.
شایان ذکر است؛”به دهکده جهانی خوش اومدی پینوکیو” با بازی محسن بابایی،معین عشاقی، شاهین علایی نژاد،پرستو کرمی،حسام منظور و مسعود موسوی از ۱۸ تیر هر شب ساعت ۱۹ و سی در تالار قشقایی تئاتر شهر اجرا می‌شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.