یواخیم لو: با مهاجمان مشکلی ندارم

۱فروردین ۱۳،

یواخیم لو در آستانه دیدار امشب مقابل قزاقستان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل گفت هنوز دربارهٔ ترکیب تیم تصمیم نگرفته است.

وی گفت : « مسئله این نیست که من بخواهم از شر مهاجمان تیم خلاص شوم.من فقط گفتم خوب است اگر حریف همیشه خود را برای بازی مقابل یک بازیکن خاص آماده نکند.مسلما ما از داشتن مهاجمانی چون ماریو گومز و میروسلاو کلوزه خرسند هستیم.»

لو از زمان شکست مقابل ایتالیا در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای اروپا (یورو دو هزار و دوازده ) چندان از مهاجم تخصصی در خط حمله استفاده نکرده است.اسپانیا پس از قهرمانی در یورو دو هزار و دوازده‌، معیار جدیدی برای ترکیب تیم تعیین کرد و در چند بازی بدون مهاجم تخصصی به مصاف حریفان خود رفت. مربی تیم ملی آلمان که گفته است هافبک های با جثه کوچک می توانند از مهاجمانی که از قدرت بدنی بالایی برخوردارند، خطرناک تر باشند، هنوز دربارهٔ استفاده از گومز یا ماریو گوتزه، هافبک کوچک اندام در خط حمله در بازی امشب تصمیم گیری نکرده است. با توجه به مصدومیت کلوزه، گومز تنها مهاجم تخصصی تیم ملی آلمان محسوب می شود.اما او هنوز آمادگی کافی ندارد.

آلمان با کسب ده امتیاز از چهار بازی در صدر گروه سی قرار دارد و سوئد با هفت امتیاز از سه بازی در رده دوم این گروه است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تیم ملی آلمان قصد دارد با شکسست تیم ملی قزاقستان در بازی امشب جایگاه خود را در گروه سی حفظ کند. یواخیم لو دربارهٔ دیدار امشب گفت : « من برای تیم حریف احترام قائلم.آنها از نظر جسمی قوی و بسیار باانگیزه می باشند. آنها با دست ها و پاهایشان مقاومت می کنند. »


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.