جمشیدیان: مشکلی با نیمکت‌نشینی ندارم

۱۱م دیماه ،

احمد جمشیدیان با اشاره به بازی تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: در ابتدا بر خود لازم می‌دانم این برد را به تیم خوب فولاد خوزستان تبریک بگویم اما در بازی برابر این تیم به خصوص در نیمه اول می‌توانستیم با اختلاف گل به رختکن برویم.

وی تصریح کرد: در زدن ضربات پایانی دقت نکردیم و در نیمه دوم هم روی یک ضد حمله گل خوردیم و جبران گل در مقابل تیمی مانند فولاد بسیار سخت است چراکه این تیم با تمرکز در خط دفاع کار را برای تیم حریف سخت می‌کند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: می‌توانستیم در بازی برابر فولاد بازنده نبوده و حتی برنده از زمین خارج شویم.

وی در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در تیم سپاهان تاکید کرد: پیش از هم گفته بودم مشکلی با نیمکت نشینی ندارم و دلیل اینکه در مقطعی قصد جدایی از سپاهان را داشتم این بود که پس از عمل جراحی کمتر در سپاهان به بازی گرفته شدم و دوست داشتم شرایطی فراهم شود تا بیشتر بازی کنم اما با صحبتی که با کرانچار داشتم وی گفت به تو نیاز داریم حتی اگر دقایق بسیار کمی را بازی کنی و من هم گفتم مشکلی ندارم و در این تیم می‌مانم.

جمشیدیان تاکید کرد: همیشه گفته‌ام دوست دارم تا پایان فوتبالم در سپاهان بمانم، با سپاهان دسته دو هم بروم افتخار می‌کنم پیراهن این تیم را بپوشم و هیچ‌گونه مشکلی هم با نیمکت نشینی ندارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.