یک جنگ زرگری تازه برای دفاع از رژیم صهیونیستی

تحولات سیاسی اخیر در جهان عرب به تدریج زمینه را برای رو شدن چهره واقعی پیوندهای شوم میان جریان های فکری مختلف فراهم کرده است و عروسک ها و گماشته های سیاسی آمریکا در منطقه چهره واقعی خود را به نمایش می گذارند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ، “سوزان پوزل” در تحلیلی برای پایگاه گلوبال ریسرچ می نویسد: “حمله اخیر میشله باکمن نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا به هما عابدین دستیار هیلاری کلینتون و اتهام جاسوی او برای اخوان المسلمین مصر وقایع جدیدی از همکاری میان دستگاه سیاست خارجی آمریکا و این گروه مصری را عیان کرد.”

“خانم باکمن که خود از مدافعان سرسخت اسرائیل است، معتقد است هما عابدین جاسوس اخوان المسلمین است و به خوبی زمینه نفوذ این گروه را بر کلینتون و حوزه سیاست گذاری خارجی آمریکا فراهم کرده است و ادعا می کند بر اساس تحقیقاتی وی، گروه اخوان توانسته به دل دستگاه های اطلاعاتی آمریکا رسوخ کند.”

هما عابدین که اصلیتی پاکستانی دارد، همسر آنتونی واینر یکی از نمایندگان یهودی سنای آمریکا است. واینر صهیونیستی متعصب در میان سیاستمداران آمریکایی تلقی می شود و هیچ ابایی نیز از ابراز حمایت تمام عیار خود برای اسرائیل ندارد. او در جایی به صراحت گفته بود که از کودکی حمایت از اسرائیل در خانواده او یک اولویت بود و او نیز افتخار می کند که یک صهیونیست است. او ارتباطات بسیار نزدیکی با سران لابی های صهیونیست در آمریکا دارد و بارها بارها از منافع اسرائیل در محافل سیاسی آمریکا دفاع کرده است.”

“اظهارات اخیر باکمن موجی از اعتراضات را در میان شخصیت های سیاسی مدافع اسرائیل به راه انداخته است. جان مک کین معروف یکی از آنهاست که از اعضای اصلی بنیاد  سوروس تلقی می شود. مک کین در اظهارات اخیر خود به سختی از خانم عابدین دفاع کرده و این جاسوس اسرائیلی را خدمتگذاری سختکوش خطاب کرده که در جهت منافع آمریکا شب و روز نمی شناسد.”

پوزل در ادامه می نویسد: “دعوای باکمن و همقطارانش در لابی صهیونیستی این است که اوباما رئیس جمهور آمریکا زیادی به اخوان المسلمین مصر به عنوان سازمان یافته ترین جریان سیاسی جهان عرب نزدیک شده است. گفته می شود پس از انتخاب محمد مرسی به سمت ریاست جمهوری مصر، اوباما ۱٫۵ میلیارد دلار به اخوان المسلمین کمک کرده است تا این گروه به صورت پنهان اهداف آمریکا و اسرائیل را در مصر پیش ببرد، در حالیکه در ظاهر شعارهای ضد استکباری و ضد آمریکایی خود را برای فریب عوام ادامه بدهد.”

“همه این دعواهای ظاهرا دامنه دار میان سیاستمداران صهیونیست آمریکا، یک جنگ تمام عیار زرگری است که فقط افراد در نوع دفاع از منافع اسرائیل با هم مشکل دارند. آنچه مشخص است اینکه اخوان المسلمین این روزها یکی از متحدان اصلی آمریکا در خاور میانه است و قرار است جایگاه القاعده را به عنوان مجری اندیشه های شوم آمریکا در جهان اسلام بگیرد.”
 
 پوزل در پایان می نویسد: “باکمن درست می گوید، یک جریان اسلامی به درون دولت آمریکا نفوذ کرده است، اما این نفوذ کاملا مدیریت شده و در راستای منافع اسرائیل و صهیونیست ها است، یعنی همان هدفی که آمریکایی ها حاضرند همه چیز خود را فدای آن کنند تا خللی به حاکیمت جهانی آنها وارد نشود.”


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.