پارکبان قلابی، با شکایت شهروندان شناسایی و بازداشت شد

سرهنگ قنبری از دستگیری یک جاعل عنوان در تهران خبر داد و گفت: این متهم با جعل عنوان پارکبان از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رسول قنبری، رییس کلانتری ۱۲۲ دربند، ضمن اشاره به دستگیری یک جاعل عنوان در میدان سربند تهران، گفت: این متهم با سوء استفاده از لباس و جعل آرم پارکبان از شهروندان تهرانی کلاهبرداری می‌کرد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: روز گذشته هنگامی که شهروندان تهرانی برای پارک کردن خودروهای خود به محله دربند و میدان سربند مراجعه می‌کردند، با فردی روبرو می‌شدند که با لباس‌های پارکبان در آنجا گشتزنی کرده و برای پارک خودروها از رانندگان پول دریافت می‌کرد.

وی ادامه داد: اما نکته‌ای که توجه شهروندان را جلب کرد و باعث شد به ماموران پلیس خبر دهند، این بود که این فرد به ظاهر پارکبان از رانندگان مبالغ مختلفی را دریافت می‌کرد و به آنها برگه رسید پارک تحویل نمی‌داد.

سرهنگ قنبری اضافه کرد: هنگامی که این خبر به پلیس ۱۱۰ ارجاع شد ماموران کلانتری ۱۲۲ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و درست هنگامی به محل رسیدند که این فرد در حال گرفتن پول از یک راننده بود، اما به محض دیدن ماموران پلیس بلافاصله از محل متواری شد که بلافاصله توسط ماموران تعقیب و در کمتر از چند دقیقه بازداشت و برای بررسی‌های پلیسی به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در کلانتری مورد بازجویی قرار گرفت و در اعترافات خود با عنوان اینکه معتاد است، گفت: برای اینکار یک دست لباس پارکبانی خریداری کرده و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرده است.

گفتنی است؛ این متهم در پس از اعتراف به جرم خود و تکمیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به دادسر منتقل شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.