پارک ۲ هکتاری محله شیخ آباد کرج احداث می گردد

۲۸م آذر ،

سرپرست منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: عملیات عمرانی احداث پارک ۲ هکتاری محله شیخ آباد تا پایان سال جاری انجام می گردد.

 
محمدرضا ناصر خاکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،  با اشاره به بازدید های میدانی صورت گرفته از سطح منطقه، بازدید از محله شیخ آباد و نوروز آباد را یادآور شد و گفت: طی بازدید های صورت گرفته از محله های عنوان شده، برنامه ریزی برای اجرای طرح های مرتبط با فضای سبز در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.
 این مسئول با تاکید بر توسعه و گسترش فضای سبز منطقه، اظهارداشت: پارک دو هکتاری شیخ آباد نیز با هدف توسعه فضای سبز همچنین تامین نیاز شهروندان به سرانه فضای سبز احداث می گردد. ناصرخاکی خاطرنشان کرد: پارک دو هکتاری شیخ آباد با توجه به محیط جغرافیایی زمین مورد نظر در محدوده شرق خیابان شهید بابایی احداث می گردد.
سرپرست منطقه ۲ شهرداری کرج در ادامه عنوان کرد: شهرداری برای آماده سازی عرصه های فضای سبز اهتمام ویژه ای دارد که بر این اساس برنامه هایی را در دست اجرا دارد.
 ناصرخاکی عنوان کرد: با توجه به مذاکره های صورت گرفته طی سه ماه قبل، آماده سازی عرصه های فضای سبز از اقدامات اولویت دار شهرداری منطقه بوده است.
 وی بیان کرد: تعیین ردیف اعتباری برای احداث پارک های محله ای به ویژه در محله های کم برخوردار به لحاظ داشتن فضای سبز، از اقدامات مهمی است که شهرداری برای انجام آن برنامه ریزی کرده است.
ناصرخاکی اظهارامیدواری کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر کرج مبنی بر تخصیص ردیف و بوجه اعتباری به منظور اجرای فضای سبز و احداث پارک های محله ای در محله های مورد نظر، شاهد توسعه سرانه فضای سبز در سطح این منطقه باشیم./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علیرضا:

    فکر نکنم انجام بشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.