پاسخ باشگاه پرسپولیس به دومین نامه ژوزه

۳۰م آذر ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای جواب ژوزه را در خصوص فسخ قرارداد یک طرفه‌اش به اتاق حل اختلاف فیفا داد.

 مانوئل ژوزه در دومین نامه خود به اتاق حل اختلاف فیفا و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اگر تکلیفش روشن نشود، قرارداد خود را یکطرفه فسخ خواهد کرد که پرسپولیسی‌ها نیز در جواب این نامه به وی و اتاق حل اختلاف فیفا دست به کار شده‌اند.

در نامه باشگاه پرسپولیس به ژوزه و اتاق حل اختلاف فیفا آمده است شما بحث حقوقی و قرارداد خود را کاملا مطلع میباشید و مبلغ قرارداد شما و پولی که از باشگاه دریافت کردید، مشخص است. از طرفی شما سرمربی تیم ما طبق وظایفی که در قرارداد مشخص شده، میباشید و باید طبق آن عمل کنید.

شما حق ندارید که قرارداد خود را یکطرفه فسخ کنید و تا وقتی که ما موافقت خود با استعفایتان یا فسخ قرارداد اعلام نکرده‌ایم، سرمربی تیم ما طبق وظایفی که برعهده تان است، خواهید بود. طبیعتا این حق باشگاه پرسپولیس است در صورتی که در چارچوب قرارداد و وظایف عمل نکنید ما به فیفا از شما شکایت خواهیم کرد.

در این نامه همچنین به بعضی از تخلف‌های ژوزه نیز در طول مدت حضورش در ایران اشاره شده است. این نامه به ژوزه و اتاق حق اختلاف فیفا ارسال شد.

در این زمینه مصطفی شکری مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دربارهٔ دومین نامه ژوزه به باشگاه و حل و اختلاف فیفا اظهار داشت: این نامه هیچ تهدیدی برای ما نیست، به نظر می‌رسد او تصمیم گرفته که با باشگاه پرسپولیس دیگر همکاری نکند و در تلاش است تا بهانه‌ای به دست آورد تا این قطع همکاری را به باشگاه نسبت بدهد.

وی افزود: پس از این اتفاق او به دنبال این خواهد بود تا مطالبات مالی مورد نظر خود را مطرح و سپس به هدفش برسد.

شکری ادامه داد: در این رابطه برخورد صحیح و مناسبی خواهیم داشت که فضای این نوع سوء‌استفاده در ایران نداشته باشد. او به نظر ما برخلاف درخواستی که در نامه دوم داشته نمی‌تواند قرارداد خود را یکطرفه با پرسپولیس فسخ کند مگر آنکه تعامل داشته باشد.

شکری در پایان خاطرنشان کرد: آقای ژوزه یا باید تا پایان فصل وظایف خود را طبق قرارداد انجام بدهد و یا طبق توافقی دوجانبه فسخ قرارداد خود را امضاء کند، نه یک جانبه. ما هم سعی خواهیم کرد طبق برنامه‌ای که داریم جواب او را بدهیم.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.