پرسپولیس به دنبال مدارک تازهی برای رد ادعای ژوزه

۳۱فروردین۱۳،

در پی ادعاهای مطرح شده و مستندات ارایه شده در شکایت مانوئل ژوزه باشگاه پرسپولیس به دنبال ارائه شواهد و مدارک تازه برای رد محکومیت خود است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مانوئل ژوزه در شکایتی که علیه پرسپولیس مطرح کرده است به این موضوع تکیه دارد که باشگاه پرسپولیس با اقدم های هدفمند خود مانع از انجام وظایف وی شده تا شرایط کناره گیری خود خواسته وی فراهم آید.

 باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت چند هفته از دریافت نامه فیفا، هنوز لایحه دفاعیه خود را آماده و ارسال نکرده است آنها حتی برای ارایه پاسخ مهلت بیشتری درخواست کرده اند. از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که آنها برای مواجهه با ادعاهای مطرح شده علیه خود به دنبال  شواهد و مدارک تازهی است که در لایحه خود آن استفاده کنند.

ژوزه همچنین در شکایت خود به مطالب بعضی رسانه ها مبنی بر برکناری خود اشاره کرده است.
 
مصطفی شکری وکیل پرسپولیس با توجه به غیر رسمی  بودن منبع خبری مورد نظر امیدوار است از این ناحیه مشکلی ایجاد نشود. در این میان نگرانی بزرگ سرخپوشان از ناحیه افشا شدن مطالبی است که در آن زمان از سوی بعضی مقامهای باشگاه مطرح شد و می تواند تعهد آور باشد.

 وکلای پرسپولیس قصد دارند مدارکی ارایه کنند که تجمع و اعتراض هواداران برابر هتل محل اقامت ژوزه را بی ارتباط با باشگاه نشان داده و فیفا را هم متقاعد کنند که بعضی موارد مطرح شده در شکایت غلو آمیز است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.