پاسخ شهرداری به خبرآنلاین:مغازه دارها دروغ می گویند،مگرمی‌شود خیابان و پیاده رو را به فروشنده ای فروخت؟

۲۶م آذر ،

یکی ازخوانندگان خبرآنلان نوشته بود:«سلام می خواهم بپرسم چرا شهرداری خیابان وپیاده رو را به مغازه دارها می فروشد. من از اهالی منطقه نوزده تهران در خیابان احد ساکن هستم. شاید باورنکنید به سبب ازدحام وسایل درپیاده رو برای رفتن به خانه ام با مشکل روبرو هستیم. گروهی ازکاسب ها اعلام می دارند که با پرداخت وجهی به شهرداری یک متر از هر طرف خیابان را اشغال کرده اند. به همین سبب رفت وآمد را برای خانواده های ما مشکل کرده اند. چگونه است که مغازه داری حق دارد علاوه بر پیاده رو یک متر از خیابان را هم اشغال کند. اقای شهردار منطقه نوزده اگر باور ندارد ازدفترکارش خارج بیاید و با چشمان خود ببیند. متشکرم»
مهندس مرجانی، رئیس سامان دهی منطقه ۱۹ دربارهٔ مشکل مطرح شده این خواننده ضمن تکذیب ادعای کذب فروشندها گفت:«امکان ندارد شهرداری خیابان ویا پیاده رو را بفروشد و اجازه استفاده شخصی ازاین معبر عمومی را به فروشنده ها بدهد. فروشنده ها شایعه پراکنی می کنند تا بتوانند به راحتی وسایلشان را مقابل مغازهایشان بگذارند و مردم هم با کارهایشان مخالفت نکنند.»
او ادامه داد:«شهرداری درناحیه های خود معبربان دارد. مسئولیت این معبربان ها جمع آوری وسایل واجناسی است که منجربه سد معبرشده است. اتفاقاً چند روزپیش درخیابان احد اقدام به جمع آوری سد معبرفروشگاه های پارچه فروشی کرده ایم.مطمئن باشید برخورد با فروشندگان متخلف این خیابان دردستورکارهمکاران معبربان ما قراردارد. این گروه ها همواره درحال گشت زنی در محدوده مذکورهستند. آنها درصورت ملاحظه تخلف با فروشندگان متخلف برخورد می کنند. شهروندان محترم درصورت ملاحظه چنین مشکلی می توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.»
۴۵۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.