پاسخ شهرداری پردیس به خبرآنلاین: تابستان سال آینده مشکلات شهروندان ساکن فاز۳ و۴ حل می گردد

۲۸م آذر ،

بسیاری ازخوانندگان خبرآنلاین دربارهٔ نبود امکانات رفاهی وخدمات رسانی شهرداردی شهرپردیس چنین نوشته بودند:
هلیا عباسی نوشت: مسئولین محترم پایگاه اینترنتی وزین خبرآنلاین سلام؛ بلوارجانبازان درشهرجدید پردیس فاقد پیاده رو، روکش آسفالت ، فضای سبز و روشنایی می باشد . ضمن تقدیروتشکرخواهشمند است پیگیری بفرمائید .
یکی دیگر از خوانندگان نوشت: با عرض سلام ؛ همانطور که مستحضرید شهرپردیس موقعیت کوهستانی دارد و در زمستان برف و یخبندان سطح معابر و پیاده رو ها را می گیرد . متاسفانه در حال حاضر خیابان جانبازان ( ار تباط فاز ۳ به ۴ ) پیاده رو ندارد و یکطرف خیابان نیز آسفالت نیست . از این رو خطراتی بسیاری مردم عزیزاین شهر را تهدید می کند . از سوی دیگراین خیابان از روشنایی نیزبهره مند نیست. درسال های قبل بارها ا مسئولین تقاضای رفع این مشکلات را کردیم . ولی تاکنون این مشکلات مرتفع نشده است . ضمن سپاس فراوان ازمسئولین خبرآنلاین ، خواهشمند است که از مسئولین مدیریت شهری این شهر زمان رفع این مشکلات را جویا شوید . چون به ما جوابگو نیستند.
حسن زارع دیگر خواننده خبرآنلاین نوشت: با عرض سلام ، چرا خیابان های پردیس جارو نمی شود ؟
امیر نوشیروانی نوشت: باعرض سلام خدمت مسئولین و سردبیر محترم خبرآنلاین. این چندمین باره که ازشما تقاضای پیگیری این مسئله را دارم متأسفانه کسی پاسخگو نیست.
۱-چرا هنوز بعد از گذشت ۱۰ سال ازساخت شهر پردیس،خیابان سفیر امید و بلوار جانبازان روشنایی ندارد؟
۲-چرا نیروی انتظامی در این شهر بسیار کم فعال است؟و دزدی و مواد فروشی در این شهر بسیار بسیار است؟
۳-چرا نگهبان های محله از طرف نیروی انتظامی آموزش های لازم را نمی بینند ؟
۴- چرا هنوز اکثر خیابان ها روکش آسفالت نداند؟
۵-با توجه به موقعیت این شهر از نظر جغرافیایی که در معرض آلودگی هوا قرار دارد ،چرا شهرداری اقدام به کاشت نهال در اطراف این شهر نمی کند؟
لطفاً موارد بالا را از شرکت عمران پردیس،اداره برق استان تهران و نیروی انتظامی وشهرداری سوال بفرمائید.
****
صناعی مسئول شهرسازی شهرداری پردیس درپاسخ این خواننده ضمن تایید وجود چنین مشکلی گفت:«متاسفانه این مناظق هنوزبه شهرداری تحویل داده نشده است تا شهرداری بتواند خدمات رفاهی اش را به شهروندان این مناطق ارائه دهد. تا کنون تنها فازیک و دو پردیس تحویل شهرداری داده شده است. بلوارجانبازان که به آن اشاره شده درفاز ۳ و ۴ پردیس قرار دارد. شرکت های انبوه ساز همچنان دراین مناطق درحال ساخت و سازهستند.»
وی افزود:«با این وجود دوسال پیش یک لاین این بلوارآسفالت شد تا تردد اهالی راحت تر صورت گیرد.اگرعملیات آسفالت ریزی این مناطق مرتب انجام شود ولی ساخت و ساز ها وتردد خودروهای سنگین متوقف نشود این آسفالت مجدد تخریب می گردد. به عبارت دیگراگرمرتب این آسفالت ترمیم شود چون امکان تخریب آن وجود داردسرمایه مردم را به هدر داده ایم. البته خوشبختانه این ساخت و سازها رو به اتمام است و درتابستان سال آینده این مناطق به شهرداری تحویل داده خواهد شد و شهرداری هم خدمات رسانی کاملی را به این شهروندان ارائه خواهد داد.»
صناعی ضمن ابرازتاسف ازطولانی شدن زمان ساخت و سازشرکت های انبوه سازگفت:«متاسفانه این ساخت و سازها ۱۵ سال است که درحال انجام است ولی هنوزکارشان به اتمام نرسیده است. ما هم حق را به مردم می دهیم اما این ساخت و سازها هنوزبه اتمام نرسیده اند. ما هم می دانیم که تردد دراین محل به سختی انجام می گیرد.اما زمانی که ادارات برق و مخابرات هنوزوارد عمل نشده اند و ساخت و سازها هم به اتمام نرسیده چگونه می توان آسفالت ریخت و هرساله هم شاهد تخریب این آسفالت ها بود. اما طبق جلساتی که داشتیم بخش ها و خیابان هایی که مردم درفازسه وچهاردرآن تردد می باشند درتابستان به اتمام خواهد رسید.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.