پاسخ قاتم مقام رئیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی فارس به خوانندگان: از دروازه سعدی بازدید خواهیم کرد

کریم یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« این برای چندمین بار است که موضوع ،تجمع معتادین،خرید و فروش و مصرف مواد مخدر اون هم از نوع “علنی”در محله دروازه سعدی شیراز ورسیدگی مسئولین مرتبط را خواستار شدم .ظاهرا به نظر میرسه که گوش شنوائی نیست . اما خوشبختانه دوستانم در صدا وسیمای فارس قرار است که این موضوع را به همراه فیلم و تصاویری که تهیه کرده ام ، دریکی از برنامه های اجتمائی پخش نمایند. ولی یک چیز را خوب فهمیدم که وبسایت شما واقعا گزینشی عمل میکند واین مایه تاسف است…!
سرهنگ محمدی قاتم مقام رئیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان فارس درپاسخ به مشکل مطرح شده گفت:« ما گزارش های متعددی درباره مشکلاتی از این دست داشته ایم. این گزارش ها را باید به دادگاه انقلاب بفرستیم تا درصورت نیاز به حکم قضایی ،حکم قضایی آن تهیه و نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنیم.»
وی افزود :« روزانه گشت های زیادی درمناطق مختلف شهر واستان داریم. این محل نیزجزء گشت های ما بوده است. درحال حاضر نمی دانم چه روزی گشت های ما به این محل رفته اند و شرایط را چگونه گزارش داده اند اما باز هم به این محل سری خواهیم زد و موضوع را بررسی می کنیم. »
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.