پاسخ به خوانندگان خبرآنلاین: پیامک های رایگان همراه اول واقعی است؟

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: هدیه ۱۵۰ عدد پیامک رایگان همراه اول پس از پرداخت الکترونیکی قبض به هیچ وجه صحت ندارد. کافیست پس از ارسال هر پیامک به پایگاه اینترنتی همراه اول/رویت صورتحساب رفته و خواهید دید که ارسال پیامک برای شما بها خواهد داشت. چندین بار کنترل نمودم و برای اکثر دوستان نیز اینگونه بوده است.”
این درحالی است که مدیرکل روابط عمومی ‌شرکت مخابرات ایران تاکید دارد: که اگر مشترکی به هر سببی معتقد است که پیامک هدیه همراه اول واقعی نمی باشد می تواند با ارائه مشخصات و شماره همراه خود به شماره ۹۹۹۰ خواستار پیگیری این موضوع شود.
به گفته داوود زارعیان، بعضی از مشترکان با این استدلال که اگر پیامک فارسی ارسال نمایند یک عدد پیامک حساب می گردد اینگونه به نتیجه می رسند که پیامک رایگان همراه اول صحت ندارد در حالیکه اگر یک پیامک از ۱۶۰ کاراکتر بگذرد دو پیامک حساب می گردد و اگر از ۳۲۰ کاراکتر بگذرد بیش از دو پیامک محاسبه خواهد شد.
براساس اظهارات وی، بنابراین باید به این نکته مشترکان بیشتر توجه نمایند با اینحال اگر مشترک بازهم نسبت به این هدیه همراه اول گلایه دارد می تواند از طریق شماره ۹۹۹۰ پیگیر آن باشد.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.