پاشازاده:این برد درآینده به استقلال کمک خواهدکرد

۲۹ آبان ،

  مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگویی اظهار داشت: هر تیمی برای کسب سه امتیاز در فولادشهر دچار مشکل می شود اما استقلالی ها توانستند با هوشیاری پیروزی دلچسبی را مقابل سپاهان به دست آورند.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، پاشازاده درباره عملکرد تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: سپاهانی مشکلاتی دارند آنها مانند سابق فوتبال بازی نمی کنند اما با این حال توانستند در محوطه جریمه استقلال موقعیت های گل ایجاد کنند در مجموع بازیکنان سپاهان عصبی به نظر می رسیدند.

وی درباره گفته های قلعه نوعی بر شباهت این دیدار با بازی فرانسه، برزیل گفت: قلعه نوعی به خاطر حساسیت بازی این صحبت ها را مطرح کرده است مسئولان اصفهانی در وقت حصور قلعه نوعی در این تیم رفتار مناسبی با وی نداشتند و این امر بازی تحت تأثیر قرار دارد.

وی در مورد اخراج نکونام از بازی گفت: به هر حال حرکت نکونام درست نبود، بازی حساس بود و سپاهانی ها در طول ۹۰ دقیقه حمله می کردند و باید به نکونام کمی حق داد که خون به مغزش نرسیده و با بازیکن حریف درگیر شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم استقلالی ها باید برای نیم فصل دوم چند مهاجم جذب کنند چرا که در این نقطه دچار ضعف هایی می باشند.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال مقابل تیم فوتبال سپاهان توانست با نتیجه ۱ بر صفر به برتری برسد و صدرنشینی اش را مستحکم تر کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.