پاک‌ترین لوازم اداری +عکس

امروز روز بین المللی زمین پاک است و برای اینکه زمین همیشه سالم و پاک بماند ما نیز باید کارهایی را انجام بدهیم و برای این کار می توانیم از وسایل بسیار سبز و سازگار با محیط زیست استفاده کنیم.
وسایل بسیار زیادی وجود دارد که می توان از آن ها به عنوان وسایل سازگار با محیط زیست یاد کرد چرا که به محیط زیست آسیب وارد نمی کنند و بیشتر از مواد بازیافتی تشکیل شده اند. در ادامه با برخی از این تکنولوژی ها که به شما در راه تبدیل شدن به یک کارمند سبز کمک می کنند اشاره می کنیم.

*کیف های لپ تاپ: به هر حال هر کارمند و یا دانشجوای به یک کیف برای حمل مدارک در برخی از موارد لپ تاپش نیاز دارد. یکی از ابتدایی ترین راه ها برای انکه به یک کارمند پاک تبدیل شوید. این کیف ها از مواد بازیافتی تشکیل شده اند و با محیط زیست بسیار سازگار هستند.
157964_11.jpg

*لامپ های LED: این روزها لامپ های LED بسیار زیاد شده اند و می توانند بسیار گزینه های مفیدی برای روشن کردن اتاق ها باشند. این لامپ ها بسیار با محیط سازگار هستند و برق کمتری نیز مصرف می کنند.
157966_12.jpg

*موس های بلوتوث: استفاده و کاربرد موس های وایرلس و بی سیم بسیار زیاد است اما بیشتر این موس ها از باتری استفاده می کنند و شما می توانید به جای اینکه از این موس ها استفاده کنید، موس های بلوتوثی را انتخاب کنید این موس ها نیاز به باتری ندارند و برای شارژ شن نیز تنها سه دقیقه به برق نیاز دارند.
157967_13.jpg

*باتری های شارژی: به گزارش ممتازنیوز،همانطور که گفتیم باتری ها برای محیط زیست خطرآفرین هستند ولی باتری های شارژی می توانند مدت بیشتری برای شما کار کنند. به تازگی باتری هایی تولید شده اند که با اتصال به محل USB شارژ می شوند و برق کمتری مصرف می کنند.
157969_14.jpg

*ماشین حساب آبی: ماشین حساب نیز یکی از وسایل پر کاربرد است و از ان زیاد استفاده می شود. بیشتر ماشین حساب ها از باتری استفاده می کنند اما مدل هایی که از نور خورشید استفاده می کنند بسیار خوب هستند. به تازگی ماشین حساب های آبی نیز به جمع این وسایل سازگار با محیط پیوسته اند.
157968_15.jpg

*ساعت های آبی: بیشتر ساعت ها با باتری کار می کنند و باتری ها نیز بسیار سخت در محیط تجزیه می شوند. اما این ساعت بدون نیاز به باتری و تنها با اب کار می کند. تنها لازم است تا آب داخل آن بریزید تا شروع به کار کند.
157965_16.jpg

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.