سلامت اداری مؤسسه اعتباری توسعه مهر تائید خورد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

سلامت اداری مؤسسه اعتباری توسعه مهر تائید خورد | چاپ |
سه شنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۵:۱۵

بینا- مؤسسه اعتباری توسعه در دومین جشنواره مدیریت سلامت اداری،رتبه سازمان پیشرو در مدیریت سلامت اداری را کسب نمود و تقدیر نامه و لوح یادبود دریافت نمود .
به گزارش تفسیری بینا، این جشنواره که به همت وزارت دادگستری و با حضور مقامات دولتی و نمایندگان مجلس و مدیران بعضی سازمان های کشور برگزار شد،موسسه توسعه با اعتقاد به مدیریت به سلامت اداری و تنظیم برنامه های استراتژیک میان مدت و بلند مدت سبب شد در دومین جشنواره سلامت اداری که در روز ۱۶ آبان ماه سال جاری و در محل مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه برگزار شد، در فرایند ارزیابی جایزه مدیریت سلامت اداری کشور، به عنوان سازمان پیشرو در مدیریت سلامت اداری انتخاب شود و لوح سپاس دریافت کند .
بر این اساس در دومین جشنواره مدیریت سلامت اداری، که با حضور سازمان هایی  از بخش مختلف اقتصادی کشور برگزار شد، از سازمان‌های برتر در ۴ زمینه سازمان های پاک ، سازمان های پیش رو ، سازمان های هم گام با مدیریت و سازمان های متعهد در زمینه مدیریت سلامت اداری قدردانی شد .
درحاشیه این مراسم همچنین نمایشگاه جانبی نیز برپا و دستگاه‌های برتر تازه‌ترین دستاوردهای خود در این ارتباط را به معرض نمایش عموم گذاشتند. در این نمایشگاه غرفه مؤسسه اعتباری توسعه نیز با ارائه ی تازه ترین دست آوردها در زمینه مبارزه با فساد اداری از بازدید نمایندگان استقبال نمود .

 


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.