برنامه مؤسسه اعتباری توسعه تشریح شد

۲۳ام بهمن ،

بینا- مراسم معارفه سرپرست مؤسسه ی اعتباری توسعه با حضور اعضا هیات مدیره ، مدیران امور و روسای ادارات در محل ساختمان مرکزی برگزار شد .
به گزارش بینا ، دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی ،سرپرست مؤسسه ی اعتباری توسعه در مراسم معارفه خود که با حضور اعضا هیات مدیره ، مدیران امور و روسای ادارات برگزار شد ،ضمن بیان رزومه کاری ، سوابق علمی و تجربی به تاریخچه ی هم کاری خود با گروه توسعه اشاره داشت و گفت :حرکت بر مبنای ضوابط و قواعد بانک مرکزی از جمله برنامه هایی است که مؤسسه ی اعتباری توسعه طبق روال دنبال خواهد کرد .
وی با بیان اهمیت نظارت بانک مرکزی نسبت به عملکرد بانک ها و خصوصا مؤسسه ی اعتباری توسعه افزود : به منظور تبدیل مؤسسه به بانک با افزایش سرمایه به میزان ۴۰۰۰ میلیارد ریال و تنوع سهام داران تازه بر مبنای اصل ۴۴قانون اساسی و حضور شرکت های سهامی عام در این افزایش سرمایه باید ساختار مناسب و مورد تائید بانک مرکزی را ایجاد نمائیم تا بتوانیم در بازار رقابت با بانک های دیگر موفق عمل کنیم.
سرپرست مؤسسه ی اعتباری توسعه افزود :هرچند جایگاه مؤسسه با توجه به قدمت آن به نسبت بانک های تازه تاسیس مناسب نمی باشد این در حالی است که با بیش از ۱۵ سال سابقه در بازار پول ، این مؤسسه بایستی حداقل جزء ۵ بانک برتر خصوصی کشور قرار گیرد.
دکتر ارجمندی با اشاره به برگزاری مجمع شرکت اعتباری توسعه و در پی آن تعیین اعضای هیات مدیره گفت : حکم سرپرستی مؤسسه به اطلاع بانک مرکزی رسیده است و مباحث مختلف در خصوص اخذ تائیدیه اعضا و ارکان هیات مدیره ، تعیین تکلیف مجوز بانک توسعه فردا از جمله مواردی است که در مدت حضور اینجانب در توسعه پیگیری خواهد شد .
وی اعلام برنامه های جزئی در مباحث سپرده ها ،تسهیلات و … مؤسسه را به جلسات آتی موکول کرد و در پایان از مدیریت ۴ سال قبل قدردانی کرد و خواستار یکپارچگی حرکت و انسجام و اخلاق مداری در ادامه ی فعالیت ها شد .

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.