پایان تصویر برداری “عملیات ۱۲۵ “

۱۲م آذر ،

تصویر برداری آخرین صحنه‌ها از فصل دوم سری سوم مجموعه سریال “عملیات ۱۲۵” به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران؛ آخرین سکانس های این سریال در مرکز آموزش آتش نشانی واقع در صالح آباد با حضور  ایازی(سخنگو و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری)‌، عبداللهی (معاون خدمات شهری شهرداری)،‌ خوشزاد(مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی)،‌ سعید مقیسه (مدیر شبکه تهران) و محمدرضا معصوم‌زادگان ( قائم مقام مدیر شبکه تهران و مدیر گروه فیلم سریال این شبکه) به همراه بهروز افخمی(کارگردان) و داوود هاشمی(تهیه کننده) گرفته شد.
بنا بر این گزارش؛ عبدالرضا اکبری، محمد فعلی، امیر حسین همتی، امیر شیر محمدی، مجتبی طهمورث، مهدی کاسه ساز، فرامرز مهرجو دیگر بازیگران این مجموعه بودند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند. 
براساس این گزارش؛ فصل دوم این سریال در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تهیه و تولید شده  که گروه های ویژه در آن حضور دارند، در این فصل حوادث خاص و ویژه در سریال اتفاق می افتد که شخصیت های داستانی آن را مهار می کنند.
سایر عوامل تولید  عبارتند از داوود هاشمی (تهیه‌کننده)، بهروز فخمی(‌کارگردان و بازنویسی فیلمنامه)، آیدین افخمی(دستیار کارگردان)، علی حسن پور(برنامه ریز) علی شیر محمدی(طراح صحنه و لباس)، اشکان وثوقی (طراح گریم)، علیرضا فتحی( طراح بدلکاری)‌و مهدی شهبازی (مدیریت تدارکات)
گفتنی است؛ در مراسم امروز (دهم آذر ماه) که در مرکز آموزش آتش‌نشانی واقع در صالح آباد برگزار می‌شود، آخرین تصاویر از سریال بهروز افخمی،‌ ثبت خواهد شد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.