پایان مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا ۲۰۲۲ با پنجمی تیم ملی والیبال جوانان ایران

تیم‌ والیبال جوانان ایران با کسب رده پنجم به کار خود در مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا ۲۰۲۲ پایان داد.

پایان مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا ۲۰۲۲ با پنجمی تیم ملی والیبال جوانان ایران

به گزارش ممتاز نیوز، روز پایانی مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) با چهار دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌ والیبال جوانان ایران با شکست پاکستان و کسب رتبه پنجمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

تیم ملی بزرگسالان پاکستان که در دور مقدماتی نیز با نتیجه سه بر یک مقابل جوانان ایران شکست خورده بود در این بازی، با نتیجه سه بر صفر و امتیازهای (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۶ بر ۲۴) مغلوب شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم شد.

ملی‌پوشان ایران، این مسابقه را با ترکیب عرشیا بهنژاد، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین پور ،پوریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کردند.

قضاوت این دیدار را احمد الیوسف از بحرین به عنوان داور اول و هونگ چی یونگ از هنگ کنگ به عنوان داور دوم به عهده داشتند.

به این ترتیب، تیم ملی جوانان ایران که برای آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در این مسابقات حاضر شده بود، با این پیروزی در رده پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت و پاکستان ششم شد.

والیبال ایران با سه قهرمانی (۲۰۰۸ ،۲۰۱۰ و ۲۰۱۶) و دو نایب قهرمانی (۲۰۱۲ و ۲۰۱۸) پرافتخارترین کشور این رقابت‌ها است. تیم ب ایران در سال ۲۰۲۲ در رتبه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت و در سال ۲۰۲۰ نیز به دلیل شیوع کرونا، جام کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار نشد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.