“پایتخت ۲″ گوی سبقت را ربود

جبار آذین، منتقد سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص سریال های نوروزی امسال بیان کرد: در نوروز ۹۲ باز هم “کلاه قرمزی” جلوه گری کرد، این اثر با هنرنمایی و مزه‌پرانی‌هایش توانست نگاه مخاطبان را به سوی خود جذب کند که امسال در کنار این مجموعه، کارهای ویژه دیگری از جمله “آب پریا” برای مخاطبان کودک و نوجوان تعیین شده بود و “کلاه قرمزی” از آنها و بعضی سریال های نوروزی ۹۲ گوی سبقت میزان مخاطب را ربود.

پایتخت 2 گوی سبقت را ربود

وی ادامه داد: جدا از “کلاه قرمزی”، مهمان ثابت نوروزی امسال،‌ ۴ کارگردان حرفه ای با ۴ مجموعه دیدنی از جمله سیروس مقدم با “پایتخت ۲″، یدالله صمدی با “هفت سین”، داریوش فرهنگ با “همه خانواده من” و مرضیه برومند با “آب پریا” به رقابت پرداختند.
آذین افزود: به دلیل امتیازهای فراوان نوشتاری،‌ بازی ها و کارگردانی و نزدیکی به واقعیت های انسانی، فرهنگی و خانوادگی، “پایتخت ۲″ جلوتر از بقیه ایستاد، ‌با آنکه سریال های یدالله صمدی، داریوش فرهنگ و مرضیه برومند هر کدام در جایگاه خود حاوی ارزش ها و امتیازهایی بودند،‌ ولی تنها “پایتخت ۲″ بیشترین امتیاز را به جهت فیلمنامه خوب، سوژه تازه،‌ پرداخت مناسب،‌ کارگردانی منسجم و بازی های دیدنی به خود اختصاص داد.

پایتخت 2 گوی سبقت را ربود

این منتقد ادامه داد: بقیه سریال ها به دلایل مشکلاتی در سوژه، ساختار،‌ محتوا و بازی های متوسط نتوانستند در رقابت با “پایتخت ۲″ آن را پشت سر بگذارند.
آذین تصریح کرد: به همین خاطر به ترتیب “پایتخت ۲″، “همه خانواده من”، “هفت سین” و “آب پریا” در جایگاه های یکم تا چهارم مجموعه های نوروزی ایستادند.
وی خاطر نشان کرد: با این ترکیب و تنوع سریال های نوروزی ۹۲ مخاطبان خاص خود را داشتند و می توان عنوان کرد که دست کم صدا و سیما در این زمینه به نسبت سال های گذشته موفق عمل کرده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.