پایداری امنیت مرزها نشانگر اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، سردار ‘احمد صدرالسادات ‘ در بازدید از نوار مرزی گرمی افزود:یکی از ابزارهای دشمن برای ایجادآشوب در کشور،ایجاد ناامنی در مرزهاست که با اقتدار و صلابت نیروهای مرزبانی،دست یغماگران بریده شده و دشمن ناکام مانده است.

وی با مقایسه امنیت مرزهای کشور در قبل و بعد از انقلاب ادامه داد:برخلاف سال‌های پیش از انقلاب که مرزهای ما میدان تاخت و تاز ایادی استکبار بود، پس از انقلاب در ۳۴ سال گذشته پایداری امنیت را در مرزهایمان شاهد هستیم که نشان‌دهنده عزم و اراده جدی نیروی انتظامی و فرماندهی مرزبانی در تامین امنیت است.

وی که در راس هیئتی از نوار مرزی مناطق نمین و ارشق نیز بازدید کرده بود، گفت:مرزهای استان اردبیل از مرزهای آرام و کم دغدغه در سطح کشور است و هدف از بازدیدهای دوره‌ای از مرزهای کشور به ویژه استان اردبیل،بررسی اقدامات انجام شده در این حوزه با هدف تأمین امنیت بهتر وحفظ اقتدار و صلابت است.

این مقام مسئول اضافه کرد:به رغم مجاهدت مرزداران غیور ما در تأمین و برقراری امنیت مرزها ، همراهی خوب مردم با نیروهای فداکار انتظامی و نظامی می تواند در ارتقای سطح امنیت پایدار مرزها موثر باشد.

۵۳۰/۷۱۲۴ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۷۴۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.