پای اسرائیل و آمریکا در میان است؛ تله‌ای برای جنگ اتمی با ایران؟!

پای اسرائیل و آمریکا در میان است؛ تله‌ای برای جنگ اتمی با ایران؟!

اخیرا و با اوج‌گیری اخبار مربوط به احتمال آغاز جنگ در خلیج‌فارس و حمله نظامی به ایران، تفسیری درباره خطر جنگ در خلیج فارس روی شبکه اینترنتی قرار گرفته که من این متن را به فارسی برگردانده‌ام. آمریکا با بهره‌گیری از یک تجربه تاریخی دیگر، ممکن است خود به یکی از ناوهای جنگی – اتمی از دور خارج‌شده خویش در خلیج فارس حمله کند و پس از غرق کردن آن، حادثه را به گردن ایران بیندازد و حمله اتمی به ایران را آغاز کند. آمریکا و اسرائیل در جست‌وجوی راه دیگری هستند تا بتوانند جنگی را که مدت‌هاست در تدارک آن هستند آغاز کنند.

دقیق‌تر بگوییم: صحنه باید چنان جلوه کند که گویی ایران حمله را آغاز کرده تا روسیه و چین برای حمایت از ایران دچار مشکل سیاسی بیشتری شوند. فقط به یاد بیاورید که اسرائیل در گذشته، در یک شعبده‌بازی سیاسی که قرار و مدارش از قبل با آمریکا گذاشته شده بود به کشتی‌های جنگی آمریکا حمله کرد، تا آمریکا برای حمله به دشمنان اسرائیل بهانه پیدا کند.

حمله اسرائیل به کشتی آمریکایی به نام «لیبرتی» نخست به گردن مصر انداخته شد. این واقعه معروف‌ترین نمونه (این حیله) است. حالا با ناو هواپیمابر «انترپرایز» روبه‌رو هستیم، که کهنه‌ترین ناو هواپیمابر آمریکاست و زهوارش دررفته و سال بعد باید از رده خارج شود. این ناو به دلیل استفاده از آن در سریال تلویزیونی Star Treck معروف است. از رده خارج کردن یک ناو هواپیمابر اتمی بسیار پرهزینه است (ورشکستگی مالی آمریکا را در نظر داشته باشید) ناو هواپیمابر «انترپرایز» را ۸ رآکتور اتمی به حرکت درمی‌آورند! که باید همراه با تمام ماشین‌ها و موتورهایی که با رآکتورها در ارتباط هستند به‌عنوان زباله اتمی دفع شوند.

اگر ناو انترپرایز در خلیج‌فارس غرق شود هزینه‌ای که آمریکا از این طریق صرفه‌جویی خواهد کرد به مراتب بیشتر از پولی است که از فروش لاشه آن به دست خواهد آورد و حل مساله قطعات آلوده اتمی هم دیگر مساله آمریکا نخواهد بود. یک ناو کهنه جنگی باید در پایان دوران کارآمدی خود یک‌بار دیگر برای یک نیت شوم به کار گرفته شود. به همان دلیل که فرانکلین روزولت دستور داد تا کشتی‌های کهنه جنگی را از «سان‌دیه‌گو» به «پرل هاربر» منتقل کنند و ناوهای هواپیمابر و دیگر ناوهای جنگی نو را روز ۷ دسامبر ۱۹۴۱ به منطقه امن در دوردست منتقل سازند. آلمان فدرال تاکنون ۵ زیردریایی اتمی دلفین به اسرائیل داده و درباره ششمی نیز مذاکراتی در جریان است. سه واحد از آنها هنگام عبور از آبراه سوئز مشاهده شده‌اند.

اینها احتمالا هم‌اکنون در خلیج عمان هستند و شاید هم به خلیج‌فارس رسیده باشند. تا در آنجا در کمین یک کشتی کهنه رو به اسقاط باشند که بیشتر به یک گوسفند قربانی شبیه است تا به سلاح جنگی واقعی. این کشتی با ملوانان آمریکایی که در آن هستند مورد حمله قرار خواهد گرفت، همانطور که کشتی «لیبرتی» مورد حمله اسرائیل قرار گرفت، تا بتوان برای رسیدن به هدف‌های موردنظر آن را به گردن ایران انداخت و رسانه‌های گوش‌به‌فرمان هم به آن پوشش خبری حمایتی خواهند داد.

اگر شما هم با تحلیل اوضاع به همین نتیجه رسیدید، هر جا خبری درباره جنگ و خلیج فارس خواندید این متن را برای آنها پست کنید تا حیله‌های کثیف و نقشه‌های شوم دشمنان بر همگان آشکار شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.