پخش تصاویر سرنگونی هواپیمای رژیم صهیونیستی در غزه

۲۸ آبان ،

گردان‌های عزالدین قسام با اعلام اینکه بیش از ۹۰۰ حمله موشکی ظرف چهار روز قبل به سرزمین‌های اشغالی انجام داده‌اند، تاکید کردند که ۵ میلیون اسرائیلی هم اکنون در تیررس موشک‌های حماس قرار دارند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در سخنانی که از تلویزیون “الاقصی” این جنبش پخش شد اعلام کرد: از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه گردان‌های عزالدین قسام تاکنون بیش از ۹۰۰ حمله موشکی به اهداف متعددی در سرزمین‌های اشغالی انجام دادند.

وی اعلام کرد: حملاتی که گردان‌های عزالدین قسام در این چهار روز انجام دادند بیش از ۱۰ برابر حملاتی است که چهار سال پیش و در عملیات “سرب گداخله” علیه رژیم صهیونیستی انجام شد.

ابوعبیده در ادامه افزود: بانک اهدافی که گردان‌های عزالدین قسام برای خود طرح‌ریزی کرده‌اند شامل پایگاه‌های نظامی حساس، کاروان‌های خودرویی و زرهی رژیم صهیونیستی، پایگاه‌های نیروی هوایی و بعضی از مراکز در داخل شهرهای اسرائیلی است و این مراکز هدف موشک‌های ما می باشند.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که موشک‌های ما شهر تل‌آویو و قدس را هدف قرار داده و هم اکنون پنج میلیون صهیونیست در تیررس موشک‌های ما می باشند.

در هنگام سخنان ابوعبیده تصاویری از شبکه الاقصی پخش شد که در آن عملیات سرنگونی یک فروند هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی که گفته می‌شود روز جمعه در آسمان غزه هدف قرار گرفته به نمایش گذاشته شد.

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام در باره این نوار گفت: یک هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی روز جمعه توسط موشک‌های ما در آسمان غزه هدف قرار گرفته و لاشه ای جنگنده که با یک فروند موشک زمین به هوا سرنگون شد در آبهای ساحلی غزه سقوط کرده است.

وی ادامه داد: حملات تلافی جویانه ما همچنان ادامه خواهد داشت و آنچه که تاکنون انجام شده سرآغازی برای آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی است.

شبکه الاقصی با پخش تصاویری ویدئویی که نزدیک به سه ثانیه طول کشید، صحنه‌هایی از پرتاب یک موشک زمین به هوا را نشان داد که به سوی آسمان شلیک می‌شود و پس از لحظاتی یک انفجار و هاله‌ای از دود در آسمان دیده می‌شود اما در این نوار ویدئویی به وضوح هواپیما و یا شیئی که توسط موشک هدف قرار گرفته شد مشخص نیست.

پیشتر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر سرنگونی هواپیمای متعلق به ارتش این رژیم در غزه را تکذیب کرده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.