پخش سریال یوسف پیامبر(ع) از شبکه­‌های تلویزیونی الجزایر

فروردین ۱۴۰۳

سریال یوسف پیامبر(ع) طی ماه مبارک رمضان از شبکه­‌های ماهواره­‌ای الشروق و هوگار الجزایر پخش می‌شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این سریال به همت رایزنی فرهنگی و مساعدت شبکه «آی فیلم» تهیه و در اختیار شبکه­‌های ماهواره­‌ای الشروق و هوگار جهت پخش در ماه مبارک رمضان قرار گرفت.

در سال قبل نیز فیلم­‌های اصحاب کهف و مریم مقدس(س) در ماه رمضان از شبکه­‌های تلوزیونی الجزایر پخش شد ولی اغلب شبکه­‌های عربی اقدام به پخش سریال­‌ حسنین(علیهاالسلام) کرده بودند و این سریال اما ساخته و پرداخته دشمنان اهل بیت(علیهم‌السلام) و مخالف با عقائد تشیع بوده است.

سیدرضی علم‌الهدی، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در الجزایر، با حضور در مراسمی که از طرف شبکه ماهواره­‌ای الشروق جهت اعلام پخش سریال ایرانی «بشارت منجی» که قرار است در ماه رمضان پخش شود، برگزار شد، از طرف مدیر موسسه الشروق از وی جهت تهیه این فیلم از شبکه آی فیلم تشکر و قدردانی شد.

وی اظهار امیدواری نمود تا تولیدکنندگان فیلم و سریال در کشورمان بیشتر به تولید فیلم‌ها و سریال­‌های مذهبی و بخصوص قصص قرآنی اقدام کنند زیرا ایران تنها تولیدکننده فیلم‌های صد در صد مذهبی در تمامی دنیاست.

لازم به ذکر است، مدیران شبکه­‌های ماهواره‌ای در الجزایر می­‌گویند، استقبال مردم به شبکه­‌های ایرانی به‌جهت فیلم­‌ها و سریال­‌های مذهبی بیشتر از فیلم­‌ها و سریال‌های ضد مذهبی غرب است و توصیه می‌شود اکنون که دشمنان نظام اسلامی اقدام به قطع شبکه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی ایران نموده‌اند، فیلم‌ها و سریال‌های کشورمان در اختیار شبکه‌های علاقمند و همسو جهت پخش قرار گیرد.

ضمنا قبلا نیز فیلم بازمانده در حمایت از مردم فلسطین که از طرف رایزنی فرهنگی الجزایر تهیه شده بود، چندین نوبت از شبکه­‌های مختلف الجزایر پخش شد که با بازتاب خوبی همراه بود.اکنون تیزر تبلیغاتی این سریا­ل‌ها در حال نمایش از این شبکه­‌ها است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.