پذیرش بدون کنکور دانشجو در پردیس شماره ۲ دانشگاه شهیدبهشتی

پذیرش بدون کنکور دانشجو در پردیس شماره ۲ دانشگاه شهیدبهشتی

پردیس شماره ۲ دانشگاه شهیدبهشتی در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی ۹۱-۹۲ تا ۱۹ مهر ثبت نام می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه شهید بهشتی با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی با توجه به مصوبه هیئت امنای دانشگاه و مجوز شورای گسترش آموزش عالی، برای مشارکت در تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و توسعه تحقیقات از بین داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، از طریق بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه حضوری و در صورت نیاز برگزاری آزمون اختصاصی ورودی، در پردیس شماره ۲ خود واقع در تهران برای سال تحصیلی ۹۲- دانشجو پذیرش می کند.
پردیس شماره ۲ دانشگاه شهید بهشتی در گروههای فنی مهندسی، هنر، علوم انسانی و علوم پایه دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش خواهد کرد.

داوطلبان از مراجعه حضوری به دانشگاه شهید بهشتی و تماس تلفنی با مراکز دیگر خودداری و جهت رفع و پاسخگویی به سئوالات احتمالی با آدرس الکترونیکی ic@mail.sbu.ac.ir مکاتبه کنند.

پذیرش بدون کنکور

 

دانشجو

 

پردیس

 

دانشگاه شهیدبهشتی


پورتال اخبار دانشگاهی

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. رحیمه بابائی 4 دی 92 آیا پذیرش دانشجو مقطع ارشد در بهمن ماه سال92 مم وجود دارد؟:

    دیدگاه:لطفا اطلاعات سایت را به روز کنید

  2. رحیمه بابائی 4 دی 92 در ساعت19:50 سوال من ین هست آیا با معدل14/45 از دانشگاه آزاد (واحد سراب-استان آذر بایجان شرقی) امکان پذیرش برای ارشد رشته مهندسی:

    دیدگاه:لطفا اطلاعات بیشتری در سایت در اختیار بازدیدکنندگان بگذارید.مثلا مهلت ثبت نام ءشهریه ترم هاء

  3. مریم:

    من سوالم این است که با معدل ۱۴/۱۸ از دانشگاه بهشتی و نمره زبان ۶/۵ امکان پذیرش برای ارشدحقوق تجارت بین الملل در پردیس شهید بهشتی هست؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.