پردیس بین‌الملل ارس دانشگاه تبریز در ۳۷ رشته ارشد دانشجو می‌پذیرد

tabriz.jpg

رییس پردیس بین­‌المللی ارس دانشگاه تبریز از پذیرش دانشجو در ۳۷ رشته گرایش کارشناسی ارشد برای سال­ تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داود مختاری با اعلام این مطلب گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز به پشتوانه بیش از ۶۵ سال پیشینه موثر دانشگاه تبریز در زمینه آموزش و پژوهش و بر اساس مجوزهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین داوطلبان داخلی و خارجی و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی برای نیمسال اول سال­­ تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشجوی کارشناسی ارشد می‌پذیرد.

وی درباره شرایط عمومی پذیرش دانشجو در این مقطع اظهار کرد: دارا بودن مدرک کارشناسی از دانشگاه­‌های معتبر داخلی و خارجی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ مقررات نظام وظیفه، ارایه نمره قابل قبول از آزمون­‌های معتبر زبان از جمله شرایط اولیه پذیرش در پردیس بین­‌المللی ارس است.

مختاری با اشاره به دیگر شرایط پذیرش در پردیس بین­‌المللی ارس گفت: تاریخ آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه از طریق دانشگاه تبریز(پردیس بین‌المللی ارس) اعلام خواهد شد.

مختاری در پایان با بیان اینکه محتوای برنامه­‌های پردیس بین المللی ارس مطابق با برنامه و نظام آموزشی دانشگاه تبریز بوده و تعداد واحد مورد نیاز برای فراغت از تحصیل، طول مدت تحصیل و اخذ مدرک طبق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، تصریح کرد:در مورد داوطلبان شاهد و ایثارگر نیز بر اساس آئین­ نامه­­‌های موجود وزارتی در خصوص پذیرش دانشجو عمل خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. شیرین پویان:

    با سلام من علاقه مند به شرکت در آزمون دانشگاه بین المللی ارس تبریز هستم ولی زمان آزمون و تاریخ ثبت نام آزمون را نمی دانم.لطفا راهنمایی فرمایید
    باتشکر

  2. اسمعیل نبی زاده:

    با سلام من علاقه مند به شرکت در آزمون دانشگاه بین المللی ارس تبریز بوده ولی نمیدانم کی آزمون برگزار میشود لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.