پرز: قصد حمله زمینی به غزه نداریم

۲۹ آبان ،

alnashre-3.jpg

شیمون پرز با تاکید بر آن که تل‌آویو از تلاش‌های محمد مرسی برای برقراری آتش بس قدردانی می‌کند، ادعا کرد که جنبش حماس به پیشنهاد مصر اهمیت نداده است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی اینترنتی النشره، شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی اظهار کرد: تل‌آویو نمی‌خواهد که به غزه حمله زمینی کند یا حتی وارد آن شود.

رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: جنبش حماس به نصیحت‌های برادران عرب خود گوش نداد.

وی هدف قرار دادن غیرنظامیان فلسطینی را تکذیب کرد و مدعی شد که حماس برای ضربه زدن به غیرنظامیان اسرائیلی اصرار می‌ورزد، به عنوان مثال حماس در هنگام خروج کودکان از مدرسه‌ها موشک‌ شلیک می‌کند و اجازه نمی‌دهد که غیرنظامیان شب راحت و آرامی را سپری کنند.

شیمون پرز بر این مساله تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا از ضربه زدن به مردم عادی و تاسیسات غیرنظامی جلوگیری کند.

وی مدعی شد: جنبش حماس متاسفانه از خانه‌های غیرنظامیان و حتی مساجد استفاده می‌کند و اعضای آن در آنجا پنهان می‌شوند و از آنجا موشک پرتاب می‌کنند.

شیمون پرز در خصوص هدف قراردادن دفاتر رسانه‌ای در غزه از سوی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما روزنامه نگاران را هدف قرار ندادیم، بلکه پایگاه حماس را که روزنامه نگاران به صورت تصادفی در آنجا بودند، مورد هدف قرار دادیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.