پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

جام جم آنلاین: محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک و نیم ماه گذشته بی‌وقفه تیتر اول مطبوعات بوده است.

رویانیان از آغاز به کار پرسپولیس کهکشانی با توجه به علاقه‌اش به حضور در صف اول مطبوعات، هر روز با نامی جدید روی صفحات اول حاضر شده تا پرسپولیسی‌ها از حضور پرحرارت‌ترین مدیرعامل این چند سال خوشحال باشند. او بعد از دوره دوم حضور افشین قطبی در پرسپولیس نامدارترین بازیکنان را جذب پرسپولیس کرده است. اما جالب اینکه خریدها همچنان ادامه دارد.

ورودی‌ها: آل استارز

شهاب گردان،‌ حسین ماهینی، محمد قاضی، سیدجلال حسینی،‌کریم انصاری‌فرد، مهرداد پولادی پنج ملی‌پوشی بودند که در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوستند به جز این پنج نفر محسن بنگر مدافع با تجربه سپاهان نیز با سروصدای بسیار به پرسپولیس پیوست تا جمع جنجالی‌ها جور باشد.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جوان را نیز به خدمت گرفته که البته در معادلات فنی تیم جای چندانی ندارند اما با هدف کاهش میانگین سنی تیم جذب قرمزپوشان شدند که جهانبخش، خانزاده و اسماعیل‌زاده سه بازیکنی بودند که پرسپولیس با آنها قرارداد بست.

جداشده‌ها

پس از انتشار ناگهانی فهرست بازیکنان مازاد باشگاه‌ به مرور برخی از آنها را جذب کرد اما شیث رضایی، مازیار زارع و محمد نصرتی سه بازیکن ثابت تیم که اتفاقا هر سه تجربه ملی نیز داشتند در نهایت به جمع بازنگشتند. حسین هوشیار و میثاق معمارزاده نیز در فهرست جداشده‌ها قرار گرفتند تا سرنوشت خود را در تیم دیگری جستجو کنند. حسین بادامکی نیز دیگر بازیکنی بود که با جدایی از پرسپولیس به سرعت تیم دیگری را برای ادامه کار انتخاب کرد و به ملوان پیوست. علیرضا محمد اما بازیکنی است که هنوز مشخص نیست که در پرسپولیس می‌ماند یا از جمع جدا خواهد شد. هاشمیان، آودوکیچ، ابراهیم شکوری و مجتبی شیری نیز دیگر پرسپولیسی‌هایی هستند که تیم را ترک کردند.

تمدیدی‌ها

علی کریمی بعد از همه حرف و حدیث‌ها قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد تا شادی طرفداران این تیم دو چندان شود. مهدی مهدوی‌کیا، امیرحسین فشنگچی، غلامرضا رضایی،‌ محمد نوری، جواد کاظمیان،‌رضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمید علی‌‌عسگر، سامان آقازمانی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کردند. این بازیکنان که اکثر آنها سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارند به پرسپولیس جلوه‌ای پرستاره‌تر داده‌اند.

بلاتکلیف‌ها

مهمترین بازیکنی که نامش بارها شنیده شده و در نهایت هم هنوز به مرحله قرارداد نرسیده است محمدرضا خلعتبری است که البته ممکن است آخرین ملی‌پوش جذب شده پرسپولیس باشد. علیرضا محمد و مهرداد اولادی هم دو بازیکنی هستند که منتظرند معجزه‌ای رخ بدهد و پرسپولیسی شوند به جز این مهرزاد معدنچی نیز در صورتی به پرسپولیس خواهد پیوست که به حضور در تست فنی رضایت بدهد. ایمون زاید هم با پرسپولیس به توافق رسیده اما جذب کریم انصاری‌فرد ممکن است تغییراتی در تصمیم او به وجود بیاورد که البته این مساله خیلی هم محتمل نیست.

بازیکنان مورد نیاز 

پرسپولیس هنوز در پست هافبک دفاعی بازیکن قابلی را به تیم اضافه نکرده است آنها با یکی دو بازیکن خارجی مذاکرات جدی داشتند اما شاید در انتظار روشن شدن تکلیف سرمربی هستند. رویانیان فعلا در این بخش عجله نکرده تا احتمالا دست مربی خارجی برای یکی دو خرید باز باشد.

ابهام بزرگ: سرمربی

در پرسپولیس همه چیز تحت تاثیر انتخاب سرمربی است. یک سرمربی از بین برونو متسو، کالدرون، مصطفی دنیزلی و شاید علی دایی … آنها راهی کاملا مخالف استقلال رفته‌اند و با تیمی پرهیجان در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند اگر چه جذب مربی به اندازه همه ستاره‌ها ارزش دارد. (سایت گل)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.