پرسپولیس باز هم جریمه شد / شکایت از استقلال رد شد

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره شکایات مختلف صادر کرد.

پرسپولیس باز هم جریمه شد / شکایت از استقلال رد شد

به گزارش ممتاز نیوز، بنا به اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

باتوجه به شکایت میلاد غریبی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه سه میلیارد و سیصد میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان نسبت به شکایت شاکی قرار رد دعوی صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت محمدمهدی شهپری بابت مطالبه یکصد و پنجاه میلیون ریالی، به پرداخت این هزینه دادرسی محکوم شد.

محمد مومنی مقدم جهت مطالبه وجه سه میلیارد و چهارصد میلیون ریالی از باشگاه استقلال شکایتی را تنظیم کرد که کمیته تعیین وضعیت این شکایت را مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام کرد.

حنیف عمران زاده از باشگاه نفت مسجد سلیمان شکایت کرد و خواستار مطالبه هشتصد میلیون ریالی شد که پس از بررسی پرونده، این باشگاه به پرداخت پانصد و نود میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت درخواست مطالبه فردین رابط به مبلغ یک میلیارد نهصد و هشتاد میلیون ریال، محکوم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد و نود و پنج میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

باتوجه به شکایت مسعود عالی پور از باشگاه شهرخودرو بابت مطالبه وجه هفتصد و پنجاه میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

پرونده شکایت محسن پرخنده و سعید پرخنده از باشگاه ماشین سازی تبریز، از سوی کمیته وضعیت بازیکنان غیرقابل رسیدگی اعلام و قراررد دعوی صادر شد.

شکایت مجتبی عباسی از باشگاه شاهین بندرعامری در خصوص مطالبه دویست و پنجاه میلیون ریالی، منجر به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی شد.

عارف توسلی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر جهت مطالبه یکصد و هشتاد میلیون ریالی شکایت کرد که باتوجه به رای صادره، این باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

باشگاه خوشه طلایی ثنا به دلیل شکایت وحید بیاتلو محکوم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد و پنج میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی در حق وی شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.