پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به آنکارا آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسمی که به همین مناسبت در آنکارا برگزار شد، ‘حسین حسینی’ مدیر بازاریابی و امور بین المللی شرکت هواپیمایی ماهان ایر در سخنانی با به گسترش فعالیتهای این شرکت پرداخت.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سالانه حدود پنج میلیون مسافر از طریق این شرکت جابجا می شوند، گفت: فعالیت شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر ترکیه حدود سه سال پیش شروع شده است. البته از روز ۱۰خرداد تعداد پروازهای آن در مسیر تهران به استانبول از ۶ به ۹ پرواز هفتگی افزایش داده شده است و اکنون مسیر تهران – آنکارا نیز فعال شد و سه پرواز هفتگی بین پایتخت های دو کشور دایر می شود . قرار است مسیر آنکار – اصفهان و آنکارا – مشهد نیز به زودی فعال شوند.

وی گفت: گسترش تبادلات اقتصادی میان دو کشور و همچنین رشد چشمگیر سفرهای تجاری و تفریحی توسط شهروندان ترک و ایرانی از دلایل عمده گسترش حضور هواپیمایی ماهان در ترکیه می باشد .

وی متذکر شد پروازهای آنکارا و همچنین اصفهان به استانبول با هواپیماهای ایرباس A310 برنامه ریزی شده است.

خانم ‘نورای دمیرال’ مدیر فرودگاه بین المللی اسن بوغای آنکارا نیز طی سخنانی در این مراسم با اشاره به نو سازی فرودگاه آنکارا در سال ۲۰۰۶ ، افزایش قابل توجه پروازهای بین المللی به این فرودگاه و انتخاب آن از نظر عملیاتی به عنوان بهترین فرودگاه اروپا، گفت: ما خوشحالیم که شرکت هواپیمایی ماهان ایر خط ارتباطی جدیدی بین ترکیه و ایران با تمدن عظیم هفت هزار ساله که روابط گسترده ای با کشورش دارد ، ایجاد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با برقراری این مسیر، مسافران بیشتری از ایران به ترکیه و یا به طور ترانزیت از طریق ترکیه به کشورهای دیگر منتقل شوند.

هم اکنون شرکت هواپیمایی ترکیه و شرکت هواپیمایی ایران ایر و چند شرکت خصوصی دیگر پروازهای مختلفی بین آنکارا – استانبول با شهرهای مختلف کشورمان دارند.

خاورم/۲۰۱۱**۲۳۰**‌۱۵۰۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۳۵۴۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.