پروانه ساخت یک بازی رایانه ای اساطیری صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، شورای صدور پروانه ساخت بازیهای رایانه ای پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای “گوگامال” به نویسندگی امیرکمالی دوست، برای استودیو بازی سازی طراح این بازی، مجوز تولید صادر کرد.

فضای فانتزی برای بازی رایانه ای گوگامال از سوی سازندگان بازی طراحی شده است؛ همچنین نژاد بازیکنهای بازی یاد شده، ایرانی- عرب – رومی است و هر نژاد ۱۴ نیروی خاص همان نژاد را دارد که در کنار آن یکسری نشانه ها قرار داده شده که قدرت ویژه ای به این نیروها می دهد که در صورت استفاده از این نیروها برای شهر دشمن اتفاقاتی می افتد که دیگر قادر به مبارزه با این نیروها نیستند و تبدیل به یک شهر یخ زده می شوند.

بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید بازی های رایانه ای می توانند به وبسایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.