پرویز پرستویی : هرگز از سینما خداحافظی نکردم / در دنیا اتفاق نیفتاده که که دوربین ۷۲ ساعت روشن باشد!

ممتازنیوز:

3310237c5f23423423a154

پرویز پرستویی که پس از سال ها کم کاری و مطرح شدن شایعاتی در خصوص خداحافظی اش از بازیگری به تازگی در سه فیلم به ایفای نقش پرداخته است، تاکید کرد: هیچ وقت از سینما خداحافظی نکردم و حق ندارم بازیگری نکنم، اگر کار مهمی بود انجام می دادم. به چه قیمت و چه کاری برایم مهم است.

این بازیگر که به تازگی بازی در فیلم «بیداری برای سه روز» را به کارگردانی مسعود امینی تیرانی به پایان رسانده است گفت: بازی در این فیلم تجربه متفاوتی بود و برای اولین بار نقش کسی را بازی نکردم.

وی درباره این فیلم که طی ۷۲ ساعت بدون وقفه فیلمبرداری شده است، اظهار کرد: فیلمبرداری این کار از شش صبح شنبه هفته گذشته آغاز شد و تا شش صبح سه شنبه ادامه داشت و اینکه طی این مدت بیدار ماندیم یا نه، اجازه دهید که فیلم دیده شود و اتفاقات هنگام دیدن فیلم روی پرده مشخص شود اما خوشبختانه این کار انجام شد.

پرستویی با بیان اینکه حضورش در این فیلم به اندازه سه پروژه سینمایی انرژی برده است ، گفت: قرائن و شواهد برای تماشاگر این سه روز فیلمبرداری پشت سر هم را مشخص می کند.

این بازیگر که به جز این فیلم در «مهمان داریم» مهدی عسگرپور و «امروز» رضا میرکریمی نیز ایفای نقش کرده است ، اظهار کرد: هیچ وقت از سینما خداحافظی نکردم و اگر هم کم کار شدم همیشه گفته ام باید به مخاطب احترام گذاشت و اگر در آن وضعیت کاری شان تماشاگر را حفظ می کرد حتما قبول می کردم اما شرایط بی ثبات بود و لزومی به کارکردن نمی دیدم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ وقت حق ندارم بازیگری نکنم، گفت: از قبل از عید تا به حال در سه فیلم حضور پیدا کردم و هر کدام از آن فیلم ها سعی شده حرفی برای گفتن داشته باشند و جایگاه مخاطب حفظ شود. ما باید تلاش کنیم تماشاگری که به سینما پشت کرده را برگردانیم.

پرستویی یادآور شد: دوباره استارت من با کار «مهمان داریم» خورد که کار ارزشمندی است. در «امروز» هم بهترین لذت را کنار رضا میرکریمی بردم و در این فیلم هم (بیداری برای سه روز) تجربه خیلی بزرگی بود و فکر نمی کنم در دنیا اتفاق افتاده باشد و دوربین در ۷۲ ساعت روشن باشد.

وی افزود: درواقع همه چیز برمبنای واقعیت هایی رخ می دهد که برای من و سهیلا گلستانی به عنوان بازیگر پارتنر اتفاق می افتد. تجربه بزرگی که ما در آن بازی نمی کنیم و خود خودمان هستیم.

ذره بین : خب شاید یادشان رفته دوربین رو خاموش کنند!؟

 

ایسنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.