پزشکان و پرستاران هنرمند تجلیل می‌شوند

۱۸فروردین۱۳،

همزمان با هفته سلامت و با هدف بررسی نقش هنر در تامین سلامت روحی و جسمی شهروندان، اولین همایش ˝هنر و سلامت˝ با حضور پزشکان و پرستاران هنرمند برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین فرزاد قاسم زاده دبیر همایش “هنر و سلامت” با بیان این مطلب همچنین از آیین تجلیل از پزشکان و پرستاران هنرمند به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

رییس فرهنگسرای کار با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته سلامت از ۱۸ تا ۲۴ فروردین اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش و سبک زندگی در عرصه سلامت و لحاظ نمودن این مهم در نامگذاری روزهای این هفته ، فرهنگسرای کار به عنوان محل دبیرخانه کارآفرینی ، اقدام به برگزاری همایش هنر و سلامت با محوریت اخلاق و فرهنگ پزشکی، نقش هنر در بالا بردن روحیه و توانمندی شغلی جامعه پزشکی کشور و تاثیر این موضوع بر ارتقای سلامت جامعه کرده است.

قاسم زاده افزود: همایش هنر و سلامت یکی از محصولات و خروجی های اقدامات و فعالیت‌هایی است که با تشکیل باشگاه پزشکان و پرستاران هنرمند درسازمان فرهنگی هنری شهرداری شکل گرفت و از این پس فعالیت‌های هنری جامعه پزشکی و پرستاری در فرهنگسرای کار دنبال خواهد شد که دومین جشنواره فرهنگی هنری جامعه پزشکی سراسر کشور نیز از جمله آنهاست.

وی آیین جلیل از پزشکان و پرستاران هنرمند را از دیگر بخش‌های همایش هنر و سلامت ذکر کرد و گفت: در واقع همایش هنرو سلامت شامل سه بخش علمی – پژوهشی، هنری – نمایشگاهی و مراسم تقدیر از هنرمندان برگزیده جامعه پزشکی است و در انتهای همایش نیز با صدور بیانیه‌ای، آغاز به کار دوره تازه باشگاه پزشکاران و پرستاران هنرمند رسما اعلام خواهد شد.

قاسم‌زاده از تمامی اشخاص، نمایندگان صنوف و اتحادیه‌ها ، مشاغل و نهادهای فعال در عرصه هنر و کارآفرینی دعوت کرد برای ارایه طرح‌ها و پیشنهادهای خود به دبیرخانه کار و کار آفرینی به نشانی تهران، بزرگراه یادگار امام جنوبی، تقاطع خیابان هاشمی، فرهنگسرای کار مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۶۶۰۴۱۶۹۴ تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی فرهنگسرا به نشانی www.Kar.Farhangsara.ir مراجعه کنند.

نخستین همایش هنر و سلامت روز چهارشنبه ۲۱ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل سالن همایش های مرکز آموزش های اجتماعی شهید داوود حیدری واقع در خیابان آزادی، خیابان استاد معین، میزبان پزشکان و پرستاران هنرمند و پژوهشگران عرصه هنر و سلامت است.

انتهای پیام/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.