پسری که به همه غذاها آلرژی دارد+عکس

۰۱ تیرماه ۱۳،

تا به حال اشخاصی که الرژی های خاصی مانند حساسیت به تکنولوژی و آب دارند را دیده اید اما این بار پسر بچه ای را ملاحظه خواهید کرد که حتی نمی تواند یک قاشق غذای جامد بخورد.

 آلرژی مشکلی است که بسیاری از مردم دنیا به آن دچار می باشند. این بیماری زمانی به وجود می آید که شما حساسیت خاصی به یک ماده خاص داشته باشید اما آلرژی ها گاهی فراتر از یک حساسیت ساده می روند و به بیماری های کشنده تبدیل می شوند.

“فینالی دولان” پسر بچه ۶ ساله ای است که دچار یک آلرژی خاص به نام “اسینوفیلیک” شده است. این آلرژی  کاری می کند تا بیمار به هیچ عنوان قادر به خوردن غذاهای مختلف از طریق دهانش نباشد و این بدین معنی است که هیچ غذای جامدی نمی تواند بخورد.

او سه سال پیش به این آلرژی دچار شد و خانواده اش زمانی متوجه آن شدند که دیدند او با هر بار غذا خوردن بیمار می گردد. این بیماری  سبب می گردد تا گلوی کودک دچار ضعف خاصی شود و نمی تواند غذاها را پایین ببرد.

“اسینوفیلیک” بیماری نادری است که تنها یک نفر از هر ۱۰۰ هزار نفر را ممکن است بیمار کند. ریشه این بیماری در نبود کروموزم های لازم یا مشکلات ژنتیکی دیده شده و درمانی برای آن تا به حال پیدا نشده است.

این پسر بچه انگلیسی برای انکه بتواند زنده بماند و مواد مغذی را دریافت کند باید از طریق بینی اش غذا بخورد. یک دستگاه خاص همیشه روی صورت او قرار دارد که غذاهای مایع داخل ان ریخته شده و از طریق بینی به بدن او می رسد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.