پس از کتک زدن داور/ لیبروی شهرداری ارومیه تا اطلاع ثانوی محروم شد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

امیدوار حاتمی از محرومیت احسن‌الله شیرکوند تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ناظر بازی تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایرن (ایسنا) اظهار کرد: شیرکوند کار بسیار بدی انجام داد که در شان والیبال ایران نبود. iبه همین سبب از ادامه بازی محروم شد. مطمئنا فدراسیون والیبال برای وی محرومیتی در نظر می‌گیرد تا در اطلاع ثانوی iبه این موضوع رسیدگی کامل شود.

وی تاکید کرد: صددرصد شیرکوند از حالا محروم است و در بازی بعدی نمی‌تواند iبه میدان برود.

حاتمی در پاسخ iبه این پرسش که آیا بنا iبه ادعای داور مسابقه شیرکوند بازداشت می‌شود؟ گفت: ما بر اساس قوانین خودمان این موضوع را پیگیری می‌کنیم و فدراسیون والیبال موظف است که از نظر اخلاقی پیگیر ماجرا باشد اما اینکه در خارج زمین چه اتفاقی رخ می‌دهد iبه من iبه عنوان ناظر مسابقه ارتباطی ندارد. بحث‌هایی که درباره بازداشت مطرح شد خارج از چارچوب فدراسیون است و می‌تواند iبه عنوان یک عمل خارج از میدان مسابقه مطرح شود.

وی گفت: علاوه بر اتفاقی که پیرو حرکت شیرکوند روی داد، اتفاقات دیگری در این مسابقه iبه وجود آمد که اجازه دهید درباره آن‌ها صحبتی نکنم و ان‌شاءالله گزارش تفسیری مکتوب آن را iبه فدراسیون ارائه خواهم داد.

ناظر دیدار شهرداری و سایپا در پایان گفت: همه برنامه‌های ما در کمیته انضباطی برای iبهبود شرایط والیبال است و نمی‌خواهیم کسی را iبه دادگاه ببریم بلکه تنها یک شورای بررسی داریم که هدفش اصلاح بازیکن، تماشاگر، مربی،‌داور و همه اعضای خانواده والیبال است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.