پلمب هفت مشاور املاک در مهاباد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: هفت واحد بنگاه معاملات ملکی با تخلف‌ محرز، در راستای اجرای طرح نظارت بر مشاوران املاک شناسایی و پلمب شده است.

پلمب هفت مشاور املاک در مهاباد

به گزارش ممتاز نیوز، حامد رمضانی اظهار کرد: طبق دستورالعمل و بخشنامه‌های ستادهماهنگی اقتصادی دولت به منظور حمایت از حقوق مردم و جلوگیری از انجام تخلفات صنفی توسط واحدهای مشاور و بنگاه‌های املاک، طرح گشت‌های نظارتی بر این واحدها در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲۰ بنگاه املاک شناسایی شده که هیچ گونه پروانه و مجوز قانونی نداشته و برای معاملات خود کد رهگیری صادر نمی‌کردند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اضافه کرد: نظارت بر بنگاه‌های معاملات املاک در سطح شهرستان برای کنترل بازار مسکن و جلوگیری از تخلفات احتمالی از جمله عدم صدور کد رهگیری و عدم درج نرخ نامه انجام خواهد شد.

رمضانی همچنین از پلمب هشت واحد بنگاه خودرو خبر داد و افزود: در راستای ساماندهی مشاوران خود و انتقال آنها به شهرک صنفی کاوه، هشت واحد پلمب شده است.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت بر کالا مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام/


استانی
آذربایجان‌غربی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.