پلمب ۱۲ واحد غیرمجاز تبدیل ضایعات دامی در شهرک صنعتی چرمشهر ورامین

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ورامین گفت: با حکم دادستان عمومی و انقلاب ورامین، ۱۲ واحد غیرمجاز تبدیل ضایعات دامی در شهرک صنعتی چرمشهر این شهرستان پلمب شد.

پلمب ۱۲ واحد غیرمجاز تبدیل ضایعات دامی در شهرک صنعتی چرمشهر ورامین

به گزارش ممتاز نیوز، مهدی اصغری اظهار داشت: در راستای اجری طرح تشدید نظارت بهداشتی بر واحدهای مختلف، واحدهای غیرمجاز تبدیل ضایعات دامی در مناطق مختلف شهرستان ورامین شناسایی و به منظور سیر مراحل قانونی، به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

وی اظهار داشت: این واحدها عمدتا با استفاده از ضایعات دامی و چرم و سالامبور اقدام به استحصال روغن می‌کنند، روغنی که باید در صنایع غیرخوراکی مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: با شناسایی واحدهای غیرمجاز تبدیل ضایعات دامی در شهرک صنعتی چرمشهر و با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شرق استان و دستور قضایی، در عملیات ضربتی طی ۲۴ ساعت ۱۲ واحد غیرمجاز پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

اصغری با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: این طرح همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان و در کشتارگاه ها و مراکز عرضه و توزیع فراورده های خام دامی با هدف ارتقاء سطح بهداشت و امنیت غذایی شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و با هماهنگی دستگاه های ذیربط اجرا می شود.

وی افزود: طرح تشدید نظارت شامل مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی شامل قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، خودروهای ویژه حمل و کشتارگاه های دام و طیور است و روزانه و به طور مستمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.