پلمپ شهربازی قلعه سحرآمیز تهران

وی افزود: براساس گزارش نتایج آزمون تجهیزات شهربازی فوق مشخص شد تجهیزات این شهربازی غیراستاندارد و خطر آفرین است.

ایسنا: مدیرکل استاندارد استان تهران اعلام کرد: تجهیزات شهربازی قلعه سحرآمیز تهران غیراستاندارد و خطرآفرین است.
 
مسلم بیات توضیح داد: به دلیل بی‌توجهی شهربازی قلعه سحرآمیز به اخطار اداره کل استاندارد استان تهران مبنی بر غیراستاندارد بودن تجهیزاتش، این شهربازی توسط بازرسان، کارشناسان و واحد حقوقی استاندارد تهران پلمپ می‌شود.
 
وی افزود: براساس گزارش نتایج آزمون تجهیزات شهربازی فوق مشخص شد تجهیزات این شهربازی غیراستاندارد و خطر آفرین است.
 
وی خاطرنشان کرد: اداره استاندارد تهران با پلمپ شهربازی قلعه سحرآمیز از ادامه فعالیت تجهیزات غیراستاندارد آن جلوگیری و مراتب را نیز از طریق مراجع قضایی پیگری می‌کند.
 
بیات اظهار کرد: مطابق ماده ۹ قانون اصلاح مجموعه قوانین و مقررات استاندارد ایران، شهربازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و با توجه به مغایرتهای ذکر شده، بهره‌برداری از تجهیزات فوق ممنوع بوده و هرگونه خسارات وارده مالی و یا جانی به عهده آن مدیریت است.
 
اواسط اردیبهشت ماه سال جاری نیز اداره استاندارد تهران شهربازی شاهد تهران را به دلیل غیراستاندارد بودن پلمپ کرده بود. مدیرکل استاندارد تهران پیشتر به ایسنا خبر داده بود که از ۱۱ شهربازی بازرسی شده در سال ۱۳۹۰ شهربازی‌های شقایق بومهن و رازی تهران غیراستاندارد بوده که رازی کلا تعطیل و شقایق بومهن نیز پلمپ شد.
 
امسال بازرسی از ۲۱ شهربازی جدید در دستور کار اداره استاندارد تهران قرار گرفته است که از هم‌اکنون نیز این بازرسیها آغاز شده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.