پلیس فتا کفتار اینترنتی را گرفت

مجرم اینترنتی که پس از برقراری رابطه از دختران فیلم و عکس تهیه کرده و از آنها اخاذی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ میر احمدی در رابطه با این پرونده اظهار داشت:باشکایت شهروندی مبنی بر مزاحمت اینترنتی، ﻤﺄموران تحقیقات خود را آغاز کردند. بنا بر اظهارات زن جوان شخص ناشناسی که از طریق اینترنت و تالارهای گفتگو با وی آشنا شده با تهیه چندین عکس و فیلم از دختر جوان قصد اخاذی از وی را دارد.
وی ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی و تحقیقات فنی انجام گرفته توسط کارشناسان متهم شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی از محل سکونت متهم ۳۱ عدد سیم کارت و تعداد زیادی سی دی عکس کشف و ضبط شد.
به گفته رئیس پلیس فتا سمنان ماموران در بازبینی اطلاعات سیستم متهم مقادیر زیادی کلیپ و عکس مستهجن از افراد ناشناس پیدا کردن که مشخص شد وی دختران جوان را با نیت شوم و با قصد مجرمانه اغفال کرده و پس از دوستی عکس و فیلم‌های شخصی آنها را گرفته و اقدام به اخاذی و تهدید آنان می کند.
به گزارش مهر معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوصی به کاربران به خصوص دختران جوان هشدار داد :در فضای مجازی افراد به راحتی می‌توانند تغییر چهره و هویت دهند و با نیت شوم و از پیش تعیین شده به سراغ آنهابیایند. افراد باید بدانند هیچ‌گاه به این افراد اعتماد نکرده و اطلاعات، تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را در اختیار این افراد قرار ندهند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.