پنجمین همایش هم اندیشی مدیران موسسات قرآنی شمالغرب کشور به کار خود پایان داد

دوشنبه ۵ تیر – ۱۱:۱۷:۰۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- پنجمین همایش هم اندیشی مدیران موسسات قرآنی شمالغرب کشور پس از سه روز برگزاری در ارومیه  امروز به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در مراسم پایانی این همایش معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی  و مسئول امور روحانیت رئیس جمهوری با اشاره به اینکه مهمترین هدف انقلاب اسلامی جاری ساختن احکام الهی و اسلامی در کشور است، اظهار داشت: در حال حاضر توجه ویژه ای به مباحث قرآنی در کشور وجود دارد و لازم است با تلاش فراوان زمینه اجرای دستورات  این کتاب آسمانی را در جامعه فراهم کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین میر تاج الدینی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه قرآن مطابق با فطرت بشریت و از منشا حکمت نازل شده است افزود: خداوند متعال کلام ا… مجید را برای هدایت تمامی جهانیان فرستاده است و اگر از این منبع لایزال الهی بهره نبریم متضرر واقعی ما هستیم.
وی همچنین قرآن را سعادت بخش و احیا گر روح بشر عنوان کرد و گفت: امروز درک مفاهیم قرآنی و رعایت موازین اسلامی مهمترین وظیفه همگانی است.
فتح الهی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم با اشاره به اینکه کشورمان در پناه نظام اسلامی اداره می شود، اظهار داشت: آموزش، تفهیم و ترویج آموزه های قرآنی باید در اولویت برنامه های مسئولان قرار گیرد.
پنجمین همایش هم اندیشی مدیران موسسات قرآنی شمالغرب کشور با حضور شرکت کنندگانی از استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان در ارومیه برگزار شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۵۱۱۱۷۰۲۶۷۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.