گردهمایی سراسری مدیران شرکت بیمه ما

۲۱ آبان ،

بینا- دومین همایش سراسری مدیران شعب و روسای شرکت بیمه ما با حضور سید محمد علیپور مدیر عامل شرکت  ، اعضای هیات مدیره ، مدیران  شرکت و روسای شعب سراسر کشور در روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان ماه برگزار شد.
به گزارش تفسیری بینا، در این همایش  دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص پتانسیل های شعب شرکت بیمه ما برگزار شده بود ، سید محمد علیپور مدیر عامل شرکت بیمه ما  در خصوص وظایف مدیران شعب ، عملکرد شرکت در یکسال پیش و اهداف پیش رو به ارائه نکات مهمی پرداخت .
وی در خصوص ویژگی های مثبت شرکت” بیمه ما” تصریح کرد :.همکاران و نیروی انسانی شرکت همگی از نیروهای فنی متخصص و زبده صنعت بیمه  می باشند ضمن  آنکه یکی از بزرگترین بانک های کشور یعنی بانک ملت به عنوان بزرگترین سهامدار شرکت، پشتیبان  “بیمه ما ” است .‬
مدیر عامل شرکت بیمه ما  در خصوص اهداف این شرکت تاکید کرد : با داشتن چنین امکانات و استعداد هایی باید بتوانیم به نتایج بسیار بهتری برسیم. خوشبختانه  در نیمسال اول بیش از سیصد میلیارد ریال پرتفوی داشته ایم اما باید تلاش کنیم که با همکاری یکدیگر تا پایان نیمه دوم سال این میزان را به بیش از هزار میلیارد ریال برسانیم.
علیپور همچنین با اشاره به آنکه  هم اکنون شعب شرکت بیمه ما ، در ۲۲ استان کشور فعال شده اند  ، استقرار نظم  و توجه به آمار و عملکرد های شعب ، شناسایی نقاط ضعف و اصلاح آنها ، تعامل و تماس سازنده ،فعال و نزدیک با کارمندان و نیز نمایندگان که از بزرگترین سرمایه های شرکت به شمار می آیند  و همچنین استقرار سیستم های سازمانی پایدار و پویا را از مهم ترین وظایف مدیران شعب هر استان عنوان کرد .
سید محمد علیپور مدیر عامل شرکت “بیمه ما” در پایان توجه به مقوله آموزش را یکی از سیاست های مهم کاری  این شرکت عنوان  و تاکید کرد: مدیران شعب باید به طور مستمر برای نماینده های خود جلسات آموزشی بگذارند .چرا که این جلسات آموزشی
می تواند هم نکات اساسی در صنعت بیمه را در میان کارکنان شرکت نهادینه کند و هم سبب هم نظری ، درک بیشتر و هم فکری بیشتر خواهد شد .
گفتنی است  پس از ارائه مباحث آموزشی توسط متخصصان حوزه علم  مدیریت  در پایان هر دو روز این همایش کارگروه های تخصصی صنعت بیمه با حضور مدیران شعب برگزار شد .

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.