پنجمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰م اسفند ،

پنجمین جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، در پنجمین جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بند ۱۰ ماده یک مصوبه «ترکیب و وظایف و اختیارات هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی» مبنی بر عضویت دو نفر از شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی استان به انتخاب هیات امنای مرکزی جهت عضویت در هیات های امنای استانی بحث و تبادل نظر شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی و حجت الاسلام والمسلمین محمدیان و همچنین دیگر اعضا در این مورد به ارائه نظرات خود پرداختند و پس از جمع بندی برای سه استان اعضا مشخص شدند.

همچنین مقرر شد برای سایر استانها موضوع در جلسات آینده هیات امنا مرکزی بررسی و تصمیم گیری شود.

دکتر فرهاد دانشجو نیز در این جلسه رئوس برنامه های خود را برای سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد و پس از اعلام نظراتی از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، دکتر کامران دانشجو، دکتر عزیزی و دکتر امین لو(از وزارت بهداشت)  کلیات آن با اصلاحاتی تصویب شد.  

همچنین دکتر حمید میرزاده عضو هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از برنامه های دکتر فرهاد دانشجو، آنها را جامع دانست.

در ادامه این جلسه دکتر فرهاد دانشجو به ارائه گزارشی از روند انتصابات پرداخت.

وی افزود: انتصابات در دانشگاه آزاد اسلامی نتیجه همفکری و بررسی کارشناسانه شورای استعدادیابی و کمیته انتصابات است که همه آنها از شخصیتهای علمی، برجسته و دانشگاهی کشور می باشند.

پس از توضیحات دکتر فرهاد دانشجو در زمینه روند انتصابات نظرات ایشان مورد قبول اعضای هیات امنا قرار گرفت.

دکتر دانشجو در ادامه اظهار داشت: اعضای هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در صورتی که پیشنهادی در این خصوص داشته باشند، اعلام نمایند.

همچنین در این جلسه بودجه سال ۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی که برای اولین بار در اسفندماه تهیه و ارائه شد ، مقرر شد پس بررسی درکمیسیون های دایمی هیات امنا  در جلسات بعدی هیات امنای مرکزی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بر اساس این گزارش، پنجمین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، با حضورآیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ، دکتر فرهاد دانشجو، دکتر کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، دکتر حمید میرزاده عضو هیات امنا، دکتر فریدون عزیزی عضو هیات امنا، دکتر یزدی صمدی عضو هیات امنا، و دکتر امین لو از وزارت بهداشت برگزار شد./ز۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.